۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84773124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نائب قهرمان گنبدی مسابقات آسیایی بسکتبال با ویلچر به زادگاهش بازگشت

گنبدکاووس- ایرنا- عبدالجلیل قرنجیک ورزشکار گنبدی عضو تیم‌ ملی بسکتبال با ویلچر ایران که همراه این تیم عنوان دومی مسابقات آسیا - اقیانوسیه ۲۰۲۲ تایلند را به دست آورده بود با استقبال ورزش‌دوستان و مسوولان این شهرستان وارد زادگاهش شد.

به گزارش ایرنا، قرنجیک روز سه‌شنبه پس از ورود به گنبدکاووس در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم ملی بسکتبال با ویلچر با قدرت تمام توانستند به جز مسابقه فینال حریفان خود را در این مسابقات شکست دهند و عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کنند.

وی بازگشت به خانه را باعث توقف تمرینات‌اش ندانست و بیان کرد: تمرینات خود را با تمرکز بیشتر برای حفظ آمادگی جسمانی شرکت در مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر که پنج ماه دیگر برگزار می‌شود، ادامه خواهد داد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس هم نبود ویلچر مناسب را مهمترین دغدغه ورزشکاران این رشته برشمرد و گفت: صندلی و چرخ‌ ویلچرهای فعلی مناسب تمرین ورزشکاران این رشته نیست.

علی عرفانیان افزود: ورزشکاران بسکتبال با ویلچر گنبدکاووس با وجود کمبود امکانات همواره مقام‌های ملی و بین‌المللی را کسب می‌کنند و از فرمانداری و شورای شهر گنبد میخواهیم در صورت امکان از این ورزشکاران برای خریداری ویلچرهای جدید حمایت کنند.

نائب قهرمان گنبدی مسابقات آسیایی بسکتبال با ویلچر به زادگاهش بازگشت

به گزارش ایرنا، عبدالجلیل قرنجیک با ۱۸ سال سابقه فعالیت در رشته بسکتبال با ویلچر و کسب مقام‌ چهارمی مسابقات جهانی آلمان، مقام دومی مسابقات پاراآسیایی چین، مقام نخست مسابقات چهار جانبه ژاپن و مقام نخست بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، شهریور پارسال باحضور در توکیو نخستین تجربه شرکت در بازی‌های پارالمپیک را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرد.

تیم‌ ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران با نائب قهرمانی در مسابقات آسیا-اقیانوسیه سهمیه شرکت در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی امارات را به‌دست آورد.

به گزارش ایرنا، استان گلستان افتخارات ورزشی زیادی در رشته‌های مختلف توسط ورزشکاران خود از جمله معلولان و جانبازان کسب کرده که بخش زیادی از این افتخارات مربوط به ورزشکاران مطرح گنبدکاووس در رشته‌های والیبال نشسته مردان و زنان، بسکتبال باویلچر و دو و میدانی است.

گنبدکاووس ورزشکاران ملی پوش زیادی از جمله محمد نعمتی، آرش خرمالی و زهرا دانایی توس در رشته والیبال نشسته، فائزه دیبایی در رشته دو و میدانی معلولان و عبدالجلیل قرنجیک در رشته بسکتبال با ویلچر دارد.

هم اکنون در شهرستان گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت، افزون بر ۹ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب ۳۸ هیات ورزشی مشغول فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha