۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 84773313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه عکس گروه " نگاهی به ماسوله " در ورامین افتتاح شد

ورامین - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین از برگزاری نمایشگاه عکس گروه " نگاهی به ماسوله " در فرهنگسرای رازی ورامین‌ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ نمایشگاه عکس گروه " نگاهی به ماسوله " با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در فرهنگسرای رازی افتتاح شد.

 طاهر طاهری روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : نمایشگاه عکس گروه "نگاهی به ماسوله" با ۴۲ اثر توسط ۲۱جوان هنرمند عکاس همراه با سرپرست و استاد گروه علیرضا بختیاری به همت کانون عکس و مجتمع فنی تهران و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ورامین در فرهنگسرا با حضور مسئولین ، پیشکسوتان فرهنگ وهنر واصحاب رسانه افتتاح گردید.

وی افزود : موضوع این نمایشگاه معرفی سبک زندگی اجتماعی ، نوع لباس ،بناهای  تاریخی و تولیدات صنایع دستی ماسوله در قاب تصویر می باشد.

نمایشگاه عکس گروه " نگاهی به ماسوله " در ورامین افتتاح شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین از زمان برگزاری این نمایشگاه خبر داد و افزود :  این نمایشگاه تا ۱۳خرداد آماده بازدید عموم در فرهنگسرای رازی می باشد.

طاهری خاطر نشان کرد : با هماهنگی های انجام شده و اقدامات صورت گرفته در شش ماهه دوم سال گذشته ۲ نمایشگاه عکس در ورامین برگزار شد که استقبال خوبی صورت گرفت.

نمایشگاه عکس گروه " نگاهی به ماسوله " در ورامین افتتاح شد

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha