نفوذ انقلاب اسلامی در جهان نشات‌گرفته از افکار امام خمینی(ره) است

سمنان- ایرنا- امام جمعه آرادان گفت: نفوذ و شکل گیری جریان آرمانگرایی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان نشان از عمق استراتژیک و عقبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نشات گرفته از افکار و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در حالی برگزار می‌شود که ندای اسلام‌خواهی و نهضت بیداری ملت‌ها در دورترین سرزمین‌ها به‌گوش می‌رسد.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) یک شخصیت جهانی است که جهان ایشان را می‌شناسند، ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) کشور را با همراهی و پشتیبانی ملت از سلطه بیگانگان و وابستگی نجات دادند و با درایت و هوشمندی معادلات استکبار را  در هم ریختند.

وی بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به دلیل رهبری منحصر به فرد برای نجات کشور از سلطه بیگانگان یک چهره محبوب و مشروع جهانی است، چرا که حضرت امام خمینی(ره) برای پیروزی کشور و رهبری ملت خود را به خطر انداختند و در دل خطر به پشتیبانی مردم پرداختند.

شریفی‌نیا با اشاره به گذشت ۳۳ سال از ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، اضافه کرد: آزادی‌خواهان جهان با الگوگیری از مکتب امامین انقلاب به مبارزه با استکبار جهانی  روی‌ آورده‌اند.

وی یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی بدون رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) در شروع و استمرار انقلاب، امکان‌پذیر نبود؛ حضرت امام خمینی(ره) با هدف مقابله با رژیم طاغوت و ریشه‌کن کردن ظلم و فساد همه جانبه در کشور حرکت انقلابی خود را آغاز کرد و با پشتیبانی ملت این انقلاب به ثمر نشست.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) همیشه اذعان داشتند پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری ملت است و اکنون نیز در گام دوم انقلاب مردم با عزمی راسخ پایبند به آرمان‌های انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند.

امام جمعه آرادان اضافه کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که به امید خدا با تلاش مسوولان و تحمل و هوشیاری مردم این مشکلات رفع خواهد شد.

وی یادآور شد: فشارهای ظالمانه دشمنان و توهین به مقدسات نشان از درماندگی دشمن در پیشبرد اهداف شوم خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اما مردم هوشیار هستند و بدخواهان نمی‌توانند مانع حرکت انقلاب شوند و در واقع انقلاب اسلامی حقیقت همیشه زنده است.

وی افزود: کشور در عرصه‌های مختلف نظامی، پزشکی، علمی، تکنولوژی و هسته‌ای در جهان حرف برای گفتن دارد و این عزت و اقتدار از دستاوردهای انقلاب اسلامی و رهبری بادرایت حضرت امام خمینی(ره) است.

امام جمعه آرادان گفت: تلاش برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام راحل (ره) وظیفه تمام اقشار جامعه است بنابراین همه دستگاه‌ها و ادارات باید در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال ایشان تلاش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha