واکنش گرشاسبی به استقلالی شدن نکونام

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: قرار نیست «جواد نکونام» سرمربی استقلال شود و این مسایل در حد شایعه است.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا گرشاسبی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان یک عضو در این مجمع شرکت کردم و یکی از معضلاتی که بلاتکلیف مانده مباحث مالی است که متاسفانه چهارسال است به آن رسیدگی نشده و حتی هیئت رئیسه سال‌های قبل هم آن را تایید نکردند.

وی ادامه داد: دوستان در فدراسیون فوتبال قول دادند این موضوع رت در مجمع فوق‌العاده پیگیری کنند. 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، گفت: با توجه به موارد مطرح شده و رای کمیته استیناف متاسفانه عزیزی خادم نتوانست در مجمع شرکت کند اما بهتر بود این اجازه به او داده می‌شد تا از خود دفاع کند.

وی در خصوص عزل چهار عضو هیئت رئیسه اظهار داشت: این رای‌گیری در حال شمارش است اما باید برای سرنوشت فدراسیون فوتبال فکر اساسی شود و این وضعیت اصلا زیبنده فوتبال ایران نیست.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با وضعیت جواد نکونام برای فصل آینده گفت: او در تیم ما خواهد ماند و به دنبال این هستیم تا بازیکنان جدیدی را نیز جذب کنیم تا بتوانیم با قدرت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می شود در صورت استعفای مجیدی، نکونام راهی استقلال خواهد شد،  اظهار داشت: این موضوع را تکذیب می‌کنم و شایعه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha