مهدوی‌کیا: فرصت زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم/ بازیکنانم می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: فرصت زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم؛ با چند تیم لیگ برتری در ایران بازی کردیم و هفته گذشته هم ۲ مسابقه با تیم امید عراق انجام دادیم.

به گزارش ایرنا، مهدی مهدوی‌کیا در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان در جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا، اظهار داشت: تیم جوانی با اهداف بزرگ و زیادی داریم. تجربه خیلی خوبی برای ما خواهد بود. در گروه سختی قرار گرفتیم. تمام تلاش ما این است تا بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

وی در ادامه افزود: فرصت زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم. با چند تیم لیگ برتری در ایران بازی کردیم. هفته گذشته هم ۲ مسابقه با تیم امید عراق انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: گروه خیلی سختی است. با توجه به حضور ازبکستانِ میزبان و قطر و همچنین ترکمنستان که تیم قابل احترامی است بازهم می‌گویم که گروه دشواری داریم. برای همه تیم‌ها احترام قائل هستیم اما به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

وی درباره غیبت چند بازیکن علی‌الخصوص علیرضا رضایی در درون دروازه تصریح کرد: در هر پست استعدادهای خوبی در فوتبال ایران داریم. سعی کردیم بهترین بازیکنان‌مان را در این تورنمنت به ازبکستان بیاوریم. اعتقاد ویژه‌ای به این نفرات داریم. آنها می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

در ادامه یاسین سلمانی، کاپیتان تیم فوتبال امید درباره بازی با ازبکستان و مسابقات در این دوره اظهار داشت: امیدوارم تورنمنت خوبی برای ما باشد و بتوانیم نتایج خوب و در شان فوتبال ایران به دست بیاوریم. اینجا هستیم تا قدرت خود را نشان دهیم.

وی همچنین بیان داشت: ما به این مسابقات امید داریم. هم‌قسم شدیم با بچه‌ها تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم. شاید تیم جوان‌تری نسبت به بقیه داشته باشیم اما توانایی بالایی داریم.

گفتنی است رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا(جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا) از فردا(چهارشنبه) آغاز می‌شود. ۱۶ تیم در این دوره از مسابقات حاضر هستند. دوره بعدی بازی‌ها حکم انتخابی المپیک را دارد. تیم ایران فردا به مصاف ازبکستان می‌رود.

مهدوی‌کیا: فرصت زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم/ بازیکنانم می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha