۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۹
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84773743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نایب رئیس مجلس برای بازدید طرح‌های عمرانی به خراسان جنوبی سفر کرد

بیرجند - ایرنا - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برای بازدید و بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی و زیربنایی خراسان جنوبی به این استان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "علی نیکزاد" شامگاه سه‌شنبه بدو ورود به فرودگاه شهید کاوه بیرجند مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی و معاونانش، برخی نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان قرار گرفت.

عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل، مدیرکل اصلاح نژاد معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی و معاون سازمان امور عشایری نیز در این سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کنند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نخستین برنامه نیکزاد در بیرجند مرکز استان است. 

بازدید از روستای حاجی‌آباد و سایت ۵۰ هکتاری پروژه مسکن ملی شهرستان بشرویه، زیارت گلزار شهدا و حرم مطهر حضرت موسی الکاظم (ع) طبس، بازدید از محور طبس - یزد و محور ورودی دیهوک، بازدید از محل اجرای طرح مسکن ملی طبس، شرکت در نشست جمع بندی سفر در محل فرمانداری طبس، مصاحبه مطبوعاتی و حرکت به سمت یزد بصورت زمینی از برنامه‌های دومین روز سفر (چهارشنبه) نایب رییس مجلس شورای اسلامی به خراسان جنوبی است.

 در این سفر با توجه به محدودیت زمانی، معاونین وزرا و مدیران ستادی از شهرستان‌های فردوس و سرایان بازید و نتایج آن را در جلسه جمع‌بندی مطرح خواهند کرد.

همچنین امروز( سه‌شنبه) در سفر یکروزه، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور برای نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و رفع موانع احتمالی و تسریع در روند اجرا وارد استان خراسان جنوبی شد که بعد از بازدید از چند پروژه شاخص، افتتاح متمرکز ۶۹۷ پروژه توسعه مخابراتی و بازدید از سطح شهر بیرجند و شرکت در نشست جمع ‌بندی مصوبات سفر رییس جمهور، خراسان جنوبی را از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند ترک کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha