۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۵۳
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84774010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نایب رئیس مجلس: مشکلات و موانع توسعه خراسان جنوبی بررسی می‌شود

بیرجند - ایرنا - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طی بازدید میدانی با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به نمایندگی از وزارتخانه‌ها، مشکلات و موانع توسعه مناطق مختلف استان بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا "علی نیکزاد" سه‌شنبه شب بدو ورود به بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صورتجلسه‌ای هم در راستای پیگیری مصوبات تنظیم خواهد شد.

وی بیان کرد: یک ماه بعد نیز با حضور مسوولان مربوطه در هیئت رئیسه مجلس جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا نتایج این بازدیدها بررسی شود و امیدواریم بتوانیم گرهی از مشکلات مردم استان باز کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم، آثار و برکات تصمیمات و اقدامات این سفر را به‌زودی خواهند دید، گفت: این سفر به دعوت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انجام شده و به جهت اهمیت موضوع، تعدادی از مدیران حوزه‌های وزارتی و سازمانی نیز در این سفر برای رصد و پیگیری مشکلات استان حضور دارند.

نیکزاد تصریح کرد: به جهت پهناوری و وسعت استان خراسان جنوبی در این سفر، مناطق غربی استان مورد بازدید قرار خواهند گرفت و ۲۰ روز بعد هم برای رصد شرایط و مشکلات در سایر مناطق، دوباره به خراسان جنوبی سفر خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: قصد دخالت در امورات اجرایی را نداریم چرا که مدیریت استان با استاندار و مدیریت شهرستان‌ها هم با فرماندار است، افزود: بیش از ۸۵ درصد اعتبارات و بودجه‌ها در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها متمرکز است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برای بازدید پروژه‌های عمرانی و زیربنایی به استان خراسان جنوبی سفر کرد و بدو ورود به فرودگاه شهید کاوه بیرجند مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی و معاونانش، برخی از نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان قرار گرفت.

عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل، مدیرکل اصلاح نژاد معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی و معاون سازمان امور عشایری نیز در این سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کنند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نخستین برنامه نیکزاد در بیرجند مرکز استان است. 

بازدید از روستای حاجی‌آباد و سایت ۵۰ هکتاری پروژه مسکن ملی شهرستان بشرویه، زیارت گلزار شهدا و حرم مطهر حضرت موسی الکاظم(ع) طبس، بازدید از محور طبس - یزد و محور ورودی دیهوک، بازدید از محل اجرای طرح مسکن ملی طبس، شرکت در نشست جمع بندی سفر و بررسی پروژه ها و مصوبات در محل فرمانداری طبس، مصاحبه مطبوعاتی و حرکت به سمت یزد به صورت زمینی از برنامه‌های دومین روز سفر( چهارشنبه) نایب رییس مجلس شورای اسلامی به خراسان جنوبی است.

 در این سفر با توجه به محدودیت زمانی، معاونین وزرا و مدیران ستادی از شهرستان‌های فردوس و سرایان بازدید و نتایج آن را در جلسه جمع‌بندی مطرح خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha