۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84774714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ مجتمع فرهنگی و هنری خراسان‌شمالی به بخش خصوصی واگذار می شود

بجنورد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: این اداره کل در نظر دارد مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های شیروان، بجنورد، اسفراین، مانه و سمقان، گرمه و جاجرم را به بخش خصوصی واگذار کند.

علی اکبر طهماسبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با استناد به ماده ٨٨ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در راستای کاهش تصدی‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مجتمع‌های فرهنگی و هنری «غدیر» شیروان، «نسیم» اسفراین، «اندیشه» مانه و سملقان، «شهید صادقی» گرمه و «شهید مطهری» جاجرم  به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح واگذاری مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستان های استان به بخش خصوصی، افزود: بهبود خدمات فرهنگی و هنری به مردم، ایجاد اشتغال در حوزه فرهنگ و هنر، استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان و فرهیختگان شهرستان و استان، افزایش بهره وری از امکانات مجتمع و دقت بیشتر در نگهداری از اموال مجتمع، اصلاح نظام خدمت و بهبود عملکرد و بالا بردن جنبه حاکمیتی و نظارتی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و جلب مشارکت بخش غیر دولتی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری از اهداف این طرح به شمار می رود.

وی گفت: مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌ها دارای فضاهایی شامل لابی و نگارخانه،  سالن آمفی تئاتر، اتاق های انجمن و اتاق جلسات است. 

وی افزود: افراد حقیقی و حقوقی دارای شرایط احراز می توانند برای ثبت نام در این طرح به سامانه ستاد یا تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۳۴۴۱۲ داخلی (۱۱۷- ۱۲۷) مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha