امام جمعه موقت شهمیرزاد: امام خمینی(ره) به نقش تعیین‌کننده مردم باور داشتند

سمنان- ایرنا- امام جمعه موقت شهمیرزاد گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نقش تعیین‌کننده مردم در بخش‌های مختلف و به ویژه در رقم خوردن بهترین سرنوشت برای کشور باور عمیق داشتند.

حجت‌الاسلام محمدجواد روشن‌بین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امام خمینی (ره) معتقد بودند که سرنوشت کشور در همه حوزه‌ها، به ویژه اقتصادی باید به دست مردم تعیین شود و نباید اقتصاد کشور به دست استعمارگران باشد و مردم فقط در نقش مصرف کننده عمل کنند.

وی افزود: امام خمینی (ره) به این اهداف و آرمان‌ها جامه عمل پوشاند و اقتصاد کشور را به دست مردم سپرد سپس تاکید کرد که نگذارید انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.

 امام جمعه موقت شهمیرزاد با بیان اینکه منظور امام راحل از نامحرمان، افراد غیرمتخصص و بدون علم کافی بود گفت: در برخی بخش ها برخی افراد کارشکن از شرایط موجود سوءاستفاده کردند و با تصمیمات غلط و یا اختلاس به اقتصاد کشور ضربه زدند.

روشن‌بین بیان کرد: برخی از افرادی که مسئولیت داشتند، کارهایی کردند که اوضاع اقتصادی کشور را سخت کرد و برای حل این مشکلات باید آسیب‌شناسی دقیق انجام شود.

وی افزود: با وجود همه این اتفاقات و آسیب‌هایی که به انقلاب وارد شد، رهنمودهای مقام معظم رهبری اجازه نداد انقلاب اسلامی از مسیر خود خارج شود و این انقلاب هنوز در مسیر درست خود قرار دارد.

 امام جمعه موقت شهمیرزاد تاکید کرد: اقتصاد امروز کشور نیازمند آسیب‌شناسی است و باید برای بهبود شرایط در تمام بخش ها به انتظار و آرمان امام راحل بازگشت تا بهترین شرایط برای جامعه رقم بخورد و نیاز است مردم و مسئولان در کنار هم برای بهبود اوضاع کشور به سختی تلاش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha