سرمربی تیم فجر سپاسی: شرمنده هواداران هستیم

شیراز-ایرنا- سر مربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه شرایط روحی تیم به دلیل سقوط به لیگ دسته یک خوب نیست، گفت: شرمنده هواداران و مردم خوب فارس هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی سراسیایی روز چهارشنبه در آستانه آخرین دیدار تیمش در لیگ برتر مقابل پرسپولیس تهران افزود: قهرمانی تیم  استقلال تهران در بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران را به بازیکنان، دست اندرکاران باشگاه وهواداران پرشورش تبریک می گویم.

وی در مورد بازی مقابل پرسپولیس تهران گفت: با وجود اینکه تیم پرسپولیس امسال نتوانست به عنوان قهرمانی دست یابد اما آنها تیم فوق العاده منسجم از لحاظ فنی و صاحب سبک و با کیفیتی از ابتدا تا انتهای لیگ بودند.

ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه  

 سر مربی تیم فجر ادامه داد: در این شرایط بد روحی  که  مقابل پرسپولیس قرار گرفته ایم با ترکیبی  از جوانان و باتجربه ها می کوشیم  با شرافت تمام لیگ را به پایان  برسانیم هر چند برخی بازیکنان به دلیل فشردگی مسابقات و عدم شرایط مساعد روحی در این بازی  حضور ندارند.

سراسیایی افزود: مصدومیت های طولانی مدت بازیکنان کار را تا حدودی سخت کرد و برای این بازی  هم  فرزان دانا محروم است و  سیروان قربانی و محمد قنبری  هم با مصدومیت های طولانی مدت مواجه شدند برای همین  هم دست کادر فنی تا حدودی بسته است اما حسین مهربان و رضا اقا بابایی پس از رفع مصدومیت در شرایط مسابقه قرار دارند.

به گزارش ایرنا دیدار تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران با وجود  اعتراض هواداران تیم فجر قرار است پنجشنبه ۱۲ خرداد در ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران بر گزار شود.

موجی از انتقاد 

 به دنبال تصمیم سازمان لیگ فوتبال موجی از انتقادها در شبکه های اجتماعی از سوی هواداران تیم فجر راه افتاد که چرا این بازی خانگی و بر چه اساسی به تهران منتقل شده است.

آنها می گویند: حال اینکه پس از فروکش شدن تب کرونا هواداران فرصت تماشای مسابقات را پیدا کرده اند و به هنگام دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن در شیراز درهای ورزشگاه به روی تماشاگران باز شد چرا اجازه ندادند آخرین بازی تیم شهرشان را در ورزشگاه حافظیه تماشا کنند.

شماری از تماشاگران در تماس با  ایرنا در شیراز، خواستار پاسخگویی مسئولان سازمان لیگ دراین باره شدند.

برخی هواداران بر این باور هستند از آنجا که تیم فجر به لیگ یک سقوط کرده شاید مسئولان فجر برای اینکه با اعتراض دوباره تماشاگران مواجه نشوند راضی شدند این بازی در تهران برگزار شود هرچند هزینه زیادی هم برای آنها در پی خواهد داشت.

در مسابقات فوتبال لیگ برتر دوره بیست یکم ۱۶ تیم شرکت داشتند و تیم استقلال تهران با ۶۸ امتیاز و بدون شکست قهرمان شد و تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان  هم برای کسب نایب قهرمانی تلاش می کنند.

تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و شهرخودرو مشهد هم با لیگ برتر وداع کردند.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha