تدوین سند محرومیت‌زدایی شیراز در دستور کار است

شیراز-ایرنا-رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تدوین سند محرومیت زدایی و نقشه ژئو دیتای GIS شهر شیراز در دستورکار است.

سیده مریم حسینی پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به تأیید مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز در زمینه الزام شهرداری به تهیه و تکمیل سند محرومیت زدایی و نقشه ژئو دیتای GIS این شهر و ابلاغ این مصوبه از فرمانداری شیراز به شهرداری افزود: پیش نویس اولیه طرح از مدت ها قبل تدوین و مراحل اداری و قانونی و حقوقی آن در معاونت برنامه ریزی و برنامه بودجه شهرداری شیراز در حال انجام است و بزودی سند نهایی جهت ارائه به صحن تقدیم شورای اسلامی شهر شیراز خواهد شد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: با توجه به نیاز نهاد ها و ارگان ها به آمار و اطلاعات جامع واقعی و بروز از نیازهای محلات محروم و مناطق حاشیه ای شهر شیراز جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر و جلوگیری از موازنه کاری و نیز اهمال در مسئولیت ها این طرح در دستور کار اعضای کمیسیون قرار گرفت.

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد:با اجرایی شدن این سند هم شاهد کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در محلات محروم خواهیم بود و هم نوع خدمات به نیازمندان واقعی خواهد رسید. 

پیش‌تر فرماندار شهرستان شیراز با اعلام اینکه قرارگاه محرومیت زدایی این شهرستان آغاز به کار کرد،گفت: محدوده روستاهای این شهرستان باید مشخص و پایش مستمر این محدوده‌ها توسط بخشداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شود. 

لطف اله شیبانی اردیبهشت ۱۴۰۱در اولین نشست قرارگاه محرومیت زدایی و صیانت از سومین حرم اهل بیت (ع) شهرستان شیراز گفت: این قرارگاه در راستای اجرای دستورهای ریاست جمهور و تاکید استاندار فارس و با هدف گره گشایی از مشکلات مردم کم برخوردار و محرومیت زدایی از سیمای شهرستان تشکیل شده است.

شیبانی با اشاره به اهتمام و تاکید دولت سیزدهم بر توجه به مناطق کم برخوردار اظهار داشت: به منظور تحقق شعار دولت انقلابی، قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان شیراز فعال شده  است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha