۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۰۹
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84775232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان شمالی: عکاسی ماندگارترین هنر در دنیاست

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی عکس رضوی گفت: عکاسی ماندگارترین هنر و بهترین روش برای شناسایی یک مجموعه فرهنگی و هنری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا حسین نژاد چهارشنبه شب در آیین پایانی یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی اظهار داشت: جشنواره عکس رضوی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ رضوی است.

وی با اشاره به اینکه سالانه ۲۵ میلیون زائر از استان خراسان شمالی برای زیارت مرقد امام هشتم به مشهد سفر می کنند، افزود:  این ظرفیت بالقوه  برای تحول اقتصادی و فرهنگی این خطه محسوب می شود.

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: این میزان تردد زائر فرصت مناسبی است تا اقامت آنها در استان را افزایش دهیم تا مردم از این ظرفیت برای ارتقای معیشت خود استفاده کنند.

استاندار خراسان شمالی: عکاسی ماندگارترین هنر در دنیاست

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیر در این آیین گفت: هیچ مسلمانی توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) را تحمل نمی کند زیرا موهبت الهی است که مرقد امام رضا (ع) در کشور ما واقع شده است.
حجت الاسلام رضا نوری اظهار داشت: معنویتی که در ایران جریان یافته به واسطه حضور امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) است و مردم چه عاشقانه و عارفانه با زبان، با نگاه و حتی با گریه با امام خود ارتباط می گیرند و او را مامن خود می بینند.

وی افزود: علاقه و ارادت این خواهر به برادر همچون علاقه و محبت حضرت زینب (س) به امام حسین (ع) است.

یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی  از هشتم ماه جاری  با همکاری و مشارکت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به میزبانی خراسان شمالی برگزار شد و امشب همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) با معرفی برترین ها  در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن  بجنورد پایان یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha