۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۴۰
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84775446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتقای سلامت دختران ضروری است

اردبیل- ایرنا- سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل گفت: حفظ و ارتقای سلامت افراد جامعه به ویژه دختران به عنوان رکن اصلی در تشکیل خانواده بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حامد رضایی چهارشنبه شب در حاشیه جشن روز دختر با اشاره به نقش دختران در جامعه، نحوه تربیت در خانواده، اهمیت تامین سلامت روانی و اجتماعی دختران اظهار کرد: دختران تاثیرگذارترین قشر در تربیت نسل‌های آینده هستند و باید در راستای ارتقای نشاط و شادابی مادران آینده میهن عزیزمان قدم‌های موثری برداشته شود تا بتوانیم آینده خانواده‌هایمان را تضمین کنیم.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل اضافه کرد: احصای توانمندی‌های دختران مراکز و ارجاع آنها به دستگاه‌های همکار (کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ورزش و جوانان، فنی و حرفه‌ای) و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت به ویژه در طول تابستان ضروری است.

وی اظهار کرد: همچنین تهیه و تدوین طرحی برای رشد و ارتقای توانایی‌های هنری دختران و هدفمند کردن پرداختی‌های مالی به دختران از جمله اهدافی هستند که از طریق مراکز مراقبتی تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.

جمعی از مسئولان استانی به مناسبت روز دختر در مرکز ندای مهر باران و موسسه خیریه شکوفه‌های اردبیل حضور یافتند و از دختران، مددکاران و روانشناسان با اهدای لوح و هدایایی قدردانی کردند.

سال گذشته ۱۱۶ نفر از دختران در معرض آسیب‌های اجتماعی پس از دریافت خدمات حمایتی از بهزیستی اردبیل ترخیص شدند.

روز اول ماه قمری ذی‌القعده، سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) با عنوان روز دختر نام‌گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha