۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84775843
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استانداربوشهر:فرصت خدمت باید منجر به رضایت مردم شود

گناوه - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: فرصت خدمتگزاری برای ما مسئولان همیشگی نیست و تا زمانی که در اختیار داریم، باید در جهت کسب رضایت مردم که رضایت خداوند را در پی دارد تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،محمدهادی رستمیان روز پنجشنبه در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شهرستان گناوه در فرمانداری افزود: هدف از این جلسه بررسی مسائل و مشکلات مطرح شهرستان گناوه است که مدیران حاضر نیز برنامه‌های خود را برای رفع مشکل عنوان و بیان کنند.

وی اظهارکرد: مدیران  برآمده از میان جامعه و مردم هستند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و مطالبات به حق جامعه انجام می‌دهند.

رستمیان افزود: مسئولان استان بوشهر در  شرایط کنونی که  توفیق خدمتگزاری به مردم نصیب آنها شده است، باید این فرصت را  مغتنم بشمارند.

وی  با تقدیر از پیگیری مسایل و مشکلات حوزه انتخابیه  نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در دایره المعارف فکری و فرهنگ سازمانی ، تلاش برای رفع مشکلات و باز کردن گره‌ها  امور مردم باید سرلوحه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار بوشهر  بیان کرد:  هر جا با مردم شفاف و صادقانه صحبت شد  و مطالب با صفای وجود آنها  بیان شود ، درقبال آن هم درک و هم راه حل دارند و کمک می‌کنند.

وی افزود:  در حوزه رسالت‌های اجتماعی مردم ایران اسلامی در مناسبت‌ها و موارد مختلف بسیار خوب و قوی وارد عرصه می‌شوند و باعث مایوس شدن دشمنان قسم خورده نظام اسلامی که نقشه‌های پلیدی را در سر می‌پرورانند شده‌اند.

                                                     معاون استانداربوشهر:فرصت خدمت باید منجر به رضایت مردم شود

رستمیان  گفت: نباید  تصور کنیم با دادن امتیازاتی به دشمنان،  آنها دست از سر مردم و نظام اسلامی بر می‌دارند بلکه تمام دنیا را در سیطره خود گرفتند و  انتظار بندگی و بردگی را از دیگر کشورها دارند اما این شیوه برای ما مسلمانان و به ویژه مکتب شیعی جز در برابر باری تعالی شایسته  نیست.

وی با بیان اینکه دشمنان ، نقشه‌ها و ترفندهای زیادی  را برای ضربه زدن بر ملت و نظام اسلامی پیاده می‌کنند، افزود: در قبال چنین اقدام خصمانه ،  نقش همدلی، همراهی و وفاق ملت در جهت منویات رهبرمعظم انقلاب و رسالت‌های نظام مقدس اسلامی می‌تواند تضمین و سند آینده درخشان برای جامعه باشد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: برای حل مسائل و مشکلات شهرستان گناوه راهکارهایی  وجود دارد و تنها مسائل بسیار اندکی وجود دارد که ممکن است نتوان چاره‌ای برای آن پیدا کرد.

وی گفت: استاندار انقلابی و ولایتمدار  با وسواس خاص مسائل و مشکلات استان از شمال تا جنوب را پیگیری می‌کنند و پیشگام در این زمینه هستند.

رستمیان افزود: در شرایط کنونی و با جهت گیری درست دولت مردمی آیت الله رئیسی باتحمل و همراهی و صبوری مردم ، سختی‌ها به آسایش جمعی تبدیل شود که این امر تنها در سایه تلاش جمعی حاصل خواهد شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha