چهار طرح اینترنت پرسرعت در روستاهای دامغان بهره‌برداری شد

سمنان-ایرنا- چهار طرح اتصال روستاهای شهرستان دامغان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت تلفن همراه با حضور معاون فنی توسعه ارتباطات سیار کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عملیات بهره‌برداری از چهار طرح روستایی روز پنجشنبه با حضور مرتضی طاهری بخش معاون فنی توسعه ارتباطات سیار کشور، مدیر مخابرات منطقه سمنان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه دامغان و دیگر مسوولان و عموم مردم محلی برگزار شد.

این چهار طرح در روستاهای تویه، دروار، دشت بو و بِرُم افتتاح شد. 

مدیر مخابرات منطقه سمنان در حاشیه افتتاح طرح‌ها در گفت و گو با ایرنا، افزود: افتتاح و بهره برداری از طرح اتصال روستاهای صح، دروار، تویه، سرتنگه، دهخدا، دشتبو، قدرت‌آباد، بخش آباد، دولت آباد، بِرُم پایین و بالا و مهدی آباد به شبکه ملی اطلاعات اجرا شد. 

مجید دارایی ادامه داد: این طرح‌ها توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و در راستای اجرای خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات (USO) بهره‌برداری شده است. 

وی اظهار داشت: مبلغ سرمایه گذاری در این طرح‌ها ۱۶۰ میلیارد ریال است و در راستای این طرح‌ها اینترنت پهن باند LTE ایرانسل در روستاهای صح و دروار و اینترنت پهن باند LTE همراه اول در روستاهای مهدی آباد، تویه، دشت بو، قلعه بالا و پایین برم، سرتنگه، دهخدا، قدرت آباد، بخش آباد و دولت آباد، افتتاح شد. 

مدیر مخابرات منطقه سمنان تصریح کرد: یکی از اهداف مهم مخابرات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، توسعه متوازن و خدمات‌دهی بهتر به مشترکین در دسترسی به اینترنت پرسرعت تلفن همراه  در شهرها و روستاها است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha