۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 5310
کد خبر: 84776039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران به ایتالیا می‌رود

۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵
کد خبر: 84776039
تیم منتخب کشتی فرنگی ایران به ایتالیا می‌رود

تهران- ایرنا- تیم منتخب کشتی فرنگی ایران اوایل تیر ماه در پیکارهای رنکینگ‌دار «متئو پیلکونه» ایتالیا شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، در شرایطی نفرات منتخب کشتی فرنگی از امروز رقابت‌هایشان را در تورنمنت تورلیخانوف قزاقستان آغاز کرده‌اند که به جز 12 کشتی اعزامی، بقیه نفرات دعوت شده به اردو در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی، تمرینات‌شان را پیگیری می‌کنند.

طالب نعمت‌پور، مربی تیم ملی کشتی فرنگی در این خصوص گفت: ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی در مسیر مسابقات جهانی صربستان در حال برگزاری است. 12 نفر از ملی پوشان به مسابقات رنکینگ‌دار قزاقستان اعزام شده‌اند و اردوی تیم با سایر نفرات در تهران ادامه دارد و 15 خرداد به پایان می‌رسد.

نعمت‌پور افزود: پس از پایان این اردو، نفرات منتخب 5 روز استراحت خواهند کرد و در ادامه هفتمین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی که منتهی به مسابقات رنکینگ‌دار ایتالیا است، آغاز می‌شود.

نخستین مسابقه دارای سیستم رنکینگ تورنمنت بین‌المللی جام یاشار دوغو روزهای ۵ تا ۸ اسفند ۱۴۰۰  (۲۴ تا ۲۷ فوریه) در استانبول ترکیه برگزار شد. دومین رویداد دارای رنکینگ در آلماتی قزاقستان روزهای ۱۲ تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ (۲ تا ۵ ژوئن) در حال برگزاری است.

متئو پیلکونه سومین تورنمنت دارای رنکینگ نیز یکم تا پنجم تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. آخرین سری از این نوع مسابقات نیز قرار است در قاره آفریقا و به میزبانی تونس برگزار شود. زمان برگزاری این پیکارها روزهای ۲۳ تا ۲۶ تیر (۱۴ تا ۱۷ ژوئیه) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha