برنامه فدراسیون تیراندازی جایگاه دادن به ورزشکاران این رشته است

بیرجند - ایرنا - رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: جایگاه دادن به ورزشکاران این رشته ورزشی و قهرمان‌پروری، از برنامه‌های فدراسیون تیراندازی است.

به گزارش ایرنا از استانداری خراسان جنوبی "مرتضی قربانی" روز پنجشنبه در نشست با "جواد قناعت" استاندار خراسان جنوبی به جایگاه تیراندازی در بین سایر رشته‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: استعدادیابی و جذب ورزشکار باید در اولویت برنامه‌های هیات تیراندازی استان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: شأن خراسان جنوبی این است که با ایجاد زمین بازی‌های المپیکی، به پرورش استعدادها اقدام کند و مدال‌های خود در مسابقات داخلی و جهانی را افزایش دهد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با تاکید بر اینکه برای اول شدن این رشته ورزشی باید تلاش کنیم گفت: تقویت هیات تیراندازی استان از طریق تامین سالن مناسب و خرید تجهیزات، لازمه کار است.

استاندار خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: آمادگی تامین زمین برای بازی‌های المپیکی را داریم.

قناعت خاطرنشان کرد: تیراندازی از رشته‌های مورد تاکید دین مبین اسلام است که از آغاز حیات بشر روی کره زمین وجود دارد و از جمله ورزش‌هایی است که با آرامش درونی فرد ارتباط دوسویه دارد.

وی به موقعیت استان در ورزش تیراندازی اشاره کرد و گفت: خراسان جنوبی، استعداد ارتقای شرایط موجود را دارد و با تخصیص اعتبارات، توسعه تعاملات و توجه ویژه فدراسیون، در سفر آینده که به استان خواهید داشت، شاهد ارتقای شرایط خراسان جنوبی در ورزش تیراندازی خواهید بود.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه فدراسیون در تخصیص اعتبارات، خراسان جنوبی را ویژه ببیند اظهار داشت: داخل استان هم با تعامل همه حوزه‌های مرتبط، حمایت و پشتیبانی و رفع موانع موجود به رشد جایگاه این ورزش کمک خواهیم کرد.

وی با اعلام موافقت خود با پیشنهاد ایجاد زمین مناسب برای بازی‌های المپیکی افزود: برای تامین زمین مشکلی نداریم و این موضوع با محوریت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری پیگیری خواهد شد.

قناعت با اشاره به مشکلات زیرساختی استان به‌ویژه در مناطق کمتر توسعه‌یافته گفت: با توجه به مشکلات عدیده حوزه زیرساختی، ورزش از اولویت‌های شهرستان‌ها خارج شده است و این به معنای بی‌توجهی به ورزش نیست بلکه دغدغه رفع مشکلات زیرساختی، مانع رسیدن به این موضوع مهم می‌شود.

قرار است امروز با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی و جمعی از مسوولان استان، سالن تیراندازی در شهر بیرجند افتتاح شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha