۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۴۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84776161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی: هشت تن مواد مخدر در خراسان رضوی کشف شد

گناباد-ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بیش از هشت تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان کشف شده است.

سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظم تقوی عصر پنج شنبه در حاشیه آیین افتتاح کلانتری مالک اشتر گناباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در گناباد هم شاهد توفیقات خوبی در این زمینه بودیم، به طوریکه بیش از  ۲ تن از مواد مخدر کشف شده  در خراسان رضوی مربوط به این شهرستان بوده است.

وی مهمترین اولویت ماموریتهای فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در سالجاری را استمرار مبارزه قاطع با باندهای سازمان یافته قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا و برخورد با اراذل و اوباش ذکر کرد و گفت: پلیس این استان در سایه حمایتهای مسوولان مربوطه ، دستگاه قضایی و خیران و مشارکت مردم برای انجام ماموریتهای خود تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در کنار این مساله از برخورد با معتادان متجاهر و برخورد با توزیع کنندگان خرد مواد مخدر هم غافل نشدیم که به صورت قاطع با آنان برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: در فرآیند اجرای برنامه‌های اقتصادی اصلاح ارز ترجیحی، مردم در برقراری امنیت یاریگر ماموران انتظامی و مسوولان ذیربط بودند و مشارکت خوبی داشتند و با وجود این مشارکت مطلوب تلاش دشمنان برای سوء استفاده از فضای موجود به منظور ایجاد ناامنی موثر واقع نشد.

 سردار تقوی گفت: بدنبال تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت خیران امنیت‌ساز برای اجرای طرحهای عمرانی نیروی انتظامی در سطح کشور و به تبع آن خراسان رضوی، بهره‌گیری از این ظرفیت مهم در دستور کار قرار گرفته است، بطوریکه ۳۰ طرح با مشارکت خیران و اعتبارات دولتی در این استان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: گناباد از مناطق پیشگام در بهره‌گیری از ظرفیتهای خیران برای اجرای طرحهای فرماندهی انتظامی است و تاکنون ۲ کلانتری با استفاده از مشارکت خیران در این شهرستان احداث شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اکنون فعالیت و هجمه فرهنگی دشمنان از طریق فضای مجازی به یک دغدغه جدی تبدیل شده است، زیرا آنها از این طریق جوانان را هدف قرار داده‌اند، بنابراین لازم است جوانان و خانواده‌ها نسبت به توطئه‌های دشمن در این زمینه هوشیار باشند.

کلانتری انتظامی مالک اشتر گناباد با صرف اعتبار ۳۵ میلیارد ریال در وسعت ۵۴۵ مترمربع در دو طبقه با مشارکت خیران و اعتبارات دولتی احداث شده است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha