ترافیک در جاده‌های هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم است

پردیس _ ایرنا _ سرپرست پلیس راه کشور گفت: در مسیرهای منتهی به استانهای شمالی ،هراز و فیروز کوه ترافیک سنگین و پرحجم است و پیش بینی می شود که در ساعات پایانی روز حجم ترافیک افزایش داشته باشد.

سرهنگ سیاوش محبی عصر پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در مسیرهای حرم تا حرم و بزرگراه امام رضا (ع)شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به کندی  درحال عبور از این مسیر به طرف استانهای شمالی هستند.

سرپرست پلیس راه کشور گفت: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) در  محدوده های مشاء ،وانا ، بایجان و سه راهی چلاو و مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو و بایجان سنگین است.

محبی ادامه داد: جاده قدیم جاجرود، گیلاوند، آزادراه تهران-پردیس و دیگر شهرهای عبوری جاده های هراز و فیروزکوه سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی همراه است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک سایر مسیرها، توضیح داد: تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است و شاهد ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده شهرستانک و حدفاصل گرماب تا نساء و محدوده های سیاه بیشه و مرزن آباد هستیم.

سرپرست پلیس راه کشور افزود: در مسیر آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل گرمدره تا پل فردیس و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا کمالشهر و محدوده کردان، محور تهران - شهریار ، آزادراه تهران - قم محدوده بهشت زهرا ترافیک سنگین است و در آزادراه تهران - ساوه حدفاصل احمدآباد مستوفی تا دهشاد ترافیک نیمه سنگین است.

محبی گفت: در مسیرهای شرق استان تاکنون تهران حادثه ای رخ نداده و به رانندگان توصیه می شود با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و رعایت فاصله مناسب با خودروی جلویی سفری ایمن داشته باشند.

وی با اشاره به حضور ماموران پلیس راهور در جاده ها در تعطیلات پیش روز، توضیح داد: ماموران پلیس راهور به طور شبانه روزی  و آمادگی ۱۰۰ درصدی در جاده ها مستقر هستند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha