مسابقات دو و میدانی بانوان جام امام رضا(ع) به پایان رسید

مشهد- ایرنا- مسابقات دو و میدانی بانوان با عنوان جام امام رضا(ع)، عصر پنجشنبه در پیست دو و میدانی استادیوم امام رضا(ع) با معرفی برگزیده‌ها پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رقابت ها در بخش بانوان با حضور ۳۳ تیم از استان های مختلف کشور از روز گذشته در مشهد در ماده انواع پرش، انواع پرتاب و انواع دو آغاز شد.

امروز و در اختتامیه این رقابت ها، در ماده ٢٠٠ متر، کژان رستمی از کردستان کردستان،  ساناز امیری پور از یزد و ملینا اسماعیلی از البرز به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

همچنین در رشته ٤٠٠ متر، کژان رستمی از کردستان، ثمین جعفرزاده از قم و مریم محبی از کیش بر سکوهای اول تا سوم ایستادند، در ماده هزار و ٥٠٠ متر نیز پریچهر شاهی از تهران اول شد، سمیرا خداترس و حدیثه رئوف از خراسان رضوی دوم و سوم شدند.

در ماده ۴۰۰ متر با مانع نیز شهلامحمودی از قزوین، نازنین فاطمه عیدیان از مرکزی و پردیس عبدالمحمدی از البرز به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند و در ماده ٣ هزار متر با مانع هم سمیرا خداترس و حدیثه رئوف از خراسان رضوی و فاطمه سیما شادکام از مشهد) اول، دوم و سوم شدند.

همچنین در ماده پرتاب چکش، زهرا عرب رستمی و مهدیه حکمت سرا از تهران مقام اول و دوم را کسب کردند و  ریحانه آرامی از آذربایجان غربی سوم شد.

در ماده پرتاب نیزه نیز سحر ضیایی از البرز، مانا حسینی از البرز و زهرا صیادی از کهکیلویه و بویر احمد، مقام های اول تا سوم را کسب کردند و ژاله کاردان از اردبیل اول، زهرا امیدوار از فارس دوم و مهشید عادل از چهارمحال و بختیاری سوم شد.

همچنین مهسا میرزاطیبی از تهران، سمیرا کرد علی از یزد و  فاطمه خدایی از یزد در رشته پرش با نیزه و سارینا ساعدی از تهران، حدیثه احمدی از اردبیل و زهرا بابارد از قزوین در ماده پرش سه گام مقام های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته پرش طول نیز ریحانه مبینی از اصفهان، محدثه ابراهیم پور از قم و الهه رحیمی فر از توابع تهران بر جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در رشته هفتگانه نیز صدف آقاجانی از کردستان، مارال عطاردی از تهران و کیمیا پورخلخالی از توابع تهران به ترتیب اول، دوم و سوم شدند و در مسابقات دوی ٤ در ١٠٠ متر استان های اصفهان، البرز و خراسان رضوی بر سکوی اول، دوم و سوم ایستادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha