سرپرست پلیس راه کشور: تردد در جاده چالوس از شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است

پردیس – ایرنا - سرپرست پلیس راه کشور اعلام کرد: تردد کلیه وسایط نقلیه در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس (محدوده مرزن آباد) با هدف تخلیه بار ترافیکی اجرا شد و این ممنوعیت و محدودیت تا سبک شدن ترافیک در این محدوده ادامه خوادهد داشت.

سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در محور هراز مسیر (جنوب به شمال)محدوده های گالری امامزاده هاشم ،پلور، لاسم ، آب اسک و بایجان در مسیر (رفت و برگشت) و محدوده تونل شماره یک ترافیک سنگین است.

وی ادامه داد: در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و حدفاصل چنارستان تا گچسر و حدفاصل سه راهی دیزین تا پیچ سرهنگ و محدوده های پل زنگوله و سیاه بیشه نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سرپرست پلیس  راه کشور با اشاره به ترافیک سایر محورها، خاطرنشان کرد:  آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) ، محدوده سنگان و حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک)، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده های گیلاوند و دماوند، آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل تا رودبار نیز ترافیک سنگین است.

محبی با بیان اینکه آزاد راه تهران – پردیس و جاده قدیم جاجرود ۲ مسیر اصلی دسترسی رانندگان به استانهای شمالی است ، اظهار داشت: در آزادراه تهران – پردیس محدوده تونل شماره یک، محور قدیم تهران – بومهن محدوده پل جاجرود شاهد ترافیک سنگین و کندی تردد خودروها هستیم .

وی افزود: در شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۹۱ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل  ۱۷.۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد و همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۳ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند سفر خود را مدیریت کنند.

سرپرست پلیس راه کشور گفت: به رانندگان توصیه می شود ضمن مدیریت زمان سفر با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha