۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۰۸
کد خبر: 84777346
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 زائران از شهرستان دماوند به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند

دماوند - ایرنا - آیین بدرقه کاروان اعزامی شهرستان دماوند به حرم مطهر امام خمینی(ره) برای شرکت در سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگزار انقلاب اسلامی صبح امروز شنبه برگزار شد.

سرهنگ غلامرضا نجفی، فرمانده سپاه شهرستان دماوند روز شنبه با اعلام این خبر به ایرنا اظهار داشت: ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد فرصتی است تا به فلسفه قیام و مکتب امام بیشتر پی ببریم؛ هرچند امام راحل همیشه خود را بی نیاز از این موضوعات نشان داده‌ و نیاز به تشویق وتمجید نداشت.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند در ادامه با اشاره به برنامه‌های سپاه در ایام نیمه خردادماه، افزود: یکی از مهمترین برنامه‌ها برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل است که بعد از دو سال از شیوع کرونا امسال با بهبود پیدا کردن شرایط و کنترل بیماری و با تایید ستاد ملی کرونا، این مراسم در حرم امام برگزار می شود.

وی تصریح کرد: استان تهران به عنوان میزبان برنامه در سپاه حضرت سیدالشهدا در قالب ستاد ارتحال ماموریت دارد که باهم افزایی و همکاری همه مجموعه‌ها و در سطح شهرستان این برنامه را اجرایی کند.

این مقام مسئول با اشاره به آیین بدرقه کاروان زیارتی از شهرستان دماوند، افزود: این کاروان با بیش از یکهزار نفر از اقشار مختلف مردم از پنج شهر شهرستان دماوند با ۲۵ دستگاه اتوبوس جهت تجدید بیعت با آرمان های والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی عازم حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در تهران شدند.

امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۱، مراسم بزرگداشت مقام شامخ امام خمینی در ساعت ۹ صبح  در حرم مطهر امام خمینی با تلاوت قرآن مجید، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، خیر مقدم و سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار گرامی حضرت امام آغاز می شود و سپس همه شیفتگان و زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی به سخنان مهم  رهبر فرزانه انقلاب گوش جان می سپارند.

سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از ۲ سال وقفه  (بواسطه فراگیری ویروس کرونا)  امسال با  رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha