۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۴
کد خبر: 84777394
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور پرشور بانوان سیستان و بلوچستانی در حرم امام خمینی(ره)

شهرری - ایرنا - بانوان سیستان و بلوچستانی در حالی که ۲ روز در تا حرم امام در راه بوده‌اند و با شور و اشتیاق وارد صحن مطهر شده و گفتند که فقط به عشق رهبری سختی سفر را از هزاران کیلومتر به جان خریدیم .

به گزارش خبرنگار ایرنا از حرم مطهر امام خمینی (ره)، بانوان سیستانی در حالی که در دستان خود گل داشتند از درب شمالی وارد حرم شدند و با اینکه ۲ روز در راه بودند با شور و اشتیاق وارد صحن مطهر شدند.

مریم سنگدل یکی از این بانوان سیستانی بود و افزود: ما مردم سیستان و بلوچستان عشق و ارادت خودمان را به امام با نثار جانمان نشان می‌هیم و هیچ وقت از انقلاب دور نبوده و نیستیم.

یکی دیگر از این بانوان گفت امام خمینی برای همیشه امام ما باقی می‌ماند و ما هیچ گاه از آرمان‌های ایشان دور نمی‌شویم.

این بانوی سیستانی ادامه داد: امروز همه ایران یک‌صدا ندای همدلی در سایه ولایت را سر می‌دهند تا دشمن بداند نمی‌تواند بین صفوف مردم فاصله ایجاد کند.

امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۱، مراسم بزرگداشت مقام شامخ امام خمینی در حرم مطهر امام خمینی با تلاوت قرآن مجید آغاز شد و در ادامه مراسم مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، خیر مقدم و سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار گرامی حضرت امام انجام شد و سپس همه شیفتگان و زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی به سخنان مهم رهبر فرزانه انقلاب گوش جان می سپارند.

سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از ۲ سال وقفه  (بواسطه فراگیری ویروس کرونا)   امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha