۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبر: 84777448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد دو تریلر در محور جهرم-لار، دو مصدوم داشت

۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبر: 84777448
برخورد دو تریلر در محور جهرم-لار، دو مصدوم داشت

شیراز-ایرنا- مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم گفت: برخورد دو تریلر در محور جهرم- لار، منجر به واژگونی یکی از تریلرها شد؛ این حادثه دو مصدوم بر جای گذاشت.

رامین جعفرنژاد، شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۲:۲۵ دقیقه بامداد شنبه، پیرو اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان فارس (EOC) مبنی بر برخورد دو دستگاه تریلر در کیلومتر ۷۵ محور جهرم به لار، تیم امداد و نجات جاده‌ای پایگاه رزک به محل حادثه‌ اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یکی از تریلرها واژگون و از جاده خارج شده بود، اظهار کرد: امدادگران پس از ایمن‌سازی محل با همکاری تیم امداد و نجات جاده‌ای پایگاه بریز لار، اقدام به رهاسازی دو مصدوم این حادثه کردند و برای انجام فرآیند درمان، مصدومان را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

محور جهرم-لار در محور ترانزیتی جنوب به شمال کشور و حادثه‌خیز است و با حجم بار ترافیکی فراوان هنوز بخش اعظمی از آن دو بانده نشده است.

یکشنبه اول خرداد ماه جاری نیز بر اثر حادثه مشابه دیگری  در تصادف سه تانکر حمل سوخت و یک دستگاه وانت بار در جاده جهرم - لار، این تریلرها دچار آتش‌سوزی شدند و یک نفر نیز جان باخت. 

روابط عمومی اورژانس جهرم نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در حادثه‌ای دیگر  ساعت۸:۵۴ صبح شنبه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ محور جهرم –شیراز، در نزدیکی روستای آبادشاپور واژگون و منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha