۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۵
کد خبر: 84777470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادران شهدا : به عشق امام خمینی (ره) راهی حرم شده‌ایم

شهرری - ایرنا - خواهران و مادران شهید از مشکین‌دشت به حرم امام راحل آمدند تا یاد و خاطره امام خمینی (ره) را بیش از پیش در دلها پررنگ کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از حرم مطهر امام خمینی ره)  ایرنا، عشق به ولایت، تعدادی از مادران و خواهران شهدا از مشکین دشت برای بزرگداشت سی‌وسومین سالگرد امام خمینی (ره) راهی حرم شده‌اند در این هوای گرم گوش جان به سخنان رهبر معظم انقلاب سپرده‌اند.

حمایت از آرمان‌های امام راحل، زنده نگهداشتن یاد شهدا انگیزه اصلی این مادران از حضور در حرم معمار کبیر انقلاب است.

تعدادی از مادران شهدا که به حرم مطهر امام برای بیعت مجدد با حضرت روح الله آمده بودند به خبرنگار ایرنا گفتند: به عشق امام راهی حرم شده‌ایم و با امام خامنه ای تا پایان جان خود همراه هستیم .

خواهران شهید معزز مشکین دشتی ادامه درست راه برادران شهید خود را تنها در اطاعت محض از منویات رهبری می دانند و حضور خود را بیعتی دوباره با امام راحل می دانند.

امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۱، مراسم بزرگداشت مقام شامخ امام خمینی در حرم مطهر امام خمینی با تلاوت قرآن مجید آغاز و در ادامه مراسم مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، خیر مقدم و سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار گرامی حضرت امام انجام شد و سپس همه شیفتگان و زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی به سخنان مهم رهبر فرزانه انقلاب گوش جان سپردند.

سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از ۲ سال وقفه  (بواسطه فراگیری ویروس کرونا)   امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha