۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 5194
کد خبر: 84777520
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آسمانی صاف همراه با وزش باد برای روزهای ۱۴ و ۱۵خرداد در استان تهران

شهرری- ایرنا- اداره کل هواشناسی استان تهران، برای امروز( ۱۴ خرداد) و فردا (۱۵ خرداد) آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت ها همراه با وزش باد برای استان تهران پیش بینی کرد.

به گزارش ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان تهران طی پنج روز آینده، صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی شده است. این شرایط در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید موقتی بوده و امکان بروز پدیده گردوخاک و امکان کاهش کیفیت هوا به ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان نیز پیش بینی شده است.

همچنین در ارتفاعات به ویژه بخش‌های شمال شرقی، در ساعات بعد از ظهر تا شب رشد ابر و گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید مورد انتظار است.

طی این مدت روند نسبی افزایش دما تا میانه هفته آینده پیش بینی می‌شود.

آسمان شهرستان ری ، امروز چهاردهم خرداد ماه نیز صاف تا قسمتی ابری و در بعضی از ساعت‌ها همراه وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است، در روز یکشنبه پانزدهم خرداد ماه نیز آسمان شهرستان ری کمی ابری همراه با وزش باد و احتمال گرد و خاک  پیش‌بینی شده،   حداقل دما در این روز نیز  ۲۴ و حداکثر دما هم ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 بر اساس این گزارش، ورامین با ۳۸ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با ۱۰درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha