۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1434
کد خبر: 84777525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام خمینی (ره) خودباوری را در بین جوانان زنده کرد

بوشهر - ایرنا - مدیر مرکز حوزه های علمیه استان بوشهرگفت:ایجاد خودباوری در بین مردم بویژه جوانان یکی از ویژگی امام بود که همیشه نقش مردم را بزرگ می داشت و مردم هم پای انقلاب ایستادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا خدری روز شنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در شهر دیر افزود: نخستین ویژگی برجسته شخصیت امام(ره) این است که ایشان تکلیف‌گرا بود.

وی اظهارداشت: تهذیب و خودسازی نفس سفارش امام بود و صدا و سیما باید بیشتر به این مهم می پرداخت زیرا نوجوانان و جوانان کمتر امام را دیدند.

خدری قیام برای خدا را رمز موفقیت امام دانست و افزود: کار امام همیشه برای رضای خدا بود و هنوز دشمنان مبهوت هستند که چطور انقلاب به راه خود ادامه می دهد زیرا دشمنان عقیده داشتند که عصر دین به پایان رسیده است و این انقلاب دوام پیدا نمی کند .

حجت الاسلام خدری اضافه کرد: برکناری بنی صدر از ریاست جمهوری ، حکم سلمان رشدی و عبور از سایر بحران های دیگر از حرکت و قیام امام برای خدا بود که امام انجام داد.

وی با تبریک انتخاب و معرفی رهبر معظم انقلاب به جانشینی حضرت امام راحل یادآورشد: انتخاب سریع و به موقع آیت الله خامنه ای به عنوان جانشین حضرت امام خمینی (ره) تمام توطئه‌ها را خنثی کرد و ایشان نزدیک به ٣٢ سال بعد از امام، انقلاب را ادامه داده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha