میز خدمت وزارت مردم در هیات مذهبی رهروان روح الله مشهد برپا شد

مشهد-ایرنا- همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، میز خدمت وزارت مردم (وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در محل هیات مذهبی رهروان روح الله مشهد برپا شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی عصر شنبه به خبرنگار ایرنا در این باره گفت: در راستای برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قرارگاه اشتغال استان خراسان رضوی و همچنین در حاشیه مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) در هیات مذهبی رهروان روح‌الله فرزندان شاهد، میز خدمت این اداره کل بودیم.

محمد امین بابایی افزود: هدف از برگزاری این میزهای خدمت، ارائه خدمات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بین مردم است تا کسی که از خدمات این نهاد بی اطلاع است، هم از این خدمات بهره مند شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: سهمیه امسال دستگاه های اجرایی استان در ایجاد اشتغال ۱۱۵ هزار و ۹۲۶ فرصت است که تاکنون هزار و ۸۹۲ فرصت در سامانه مربوطه ثبت شده است.

بابایی اظهار داشت: این در حالی است که برنامه خراسان رضوی در سال گذشته برای اشتغال، ایجاد ۱۰۴ هزار و ۹۹۳ فرصت شغلی بود اما عدد ثبت شده تا پایان سال از برنامه پیشی گرفت و به ۱۳۹ هزار و ۹۸۰ فرصت شغلی رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha