۱۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84778154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن در تلاش برای فاصله اندازی بین جوانان و اهل بیت (ع) است

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنان در تلاشند بین ارزش ها و باورهای دینی و نسل جوان با استفاده از ابزارهای مختلف فاصله ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در دیدار با خدام و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) اظهار داشت: فرهنگ رضوی و ترویج سیره اهل بیت از جمله امام رضا (ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ارزش های دینی و اسلامی ماست.

وی افزود: حضور پرچم حرم رضوی بیانگر کرامت ، لطف و عنایت امام رضا (ع) به مردم استان ایلام است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: نگاه ما به عنوان شیعه ائمه اطهار (ع) توسل و برقراری ارتباط معنوی با امام معصوم (ع) است که در سایه این توسلات و ادعیه یک ارتباط ۲ سویه بین ما و ائمه اطهار (ع) شکل می گیرد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه اهل بیت (ع) هیچگاه ما را تنها نمی گذارند و همه ما مورد لطف ائمه معصوم(ع) هستیم، ادامه داد: امامان معصوم (ع) شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند، وقتی انسان در ترویج فرهنگ ائمه معصوم (ع) برای زنده نگاه داشتن نام و یاد آنها قدمی بردارد، مشمول نظر خاص آنها خواهیم شد.

وی اضافه کرد: در خدمت ترویج سیره ائمه معصومین (ع) بودن لطف و نظر ائمه اطهار (ع) را در پی خواهد داشت و امروز باتوجه به گسترش تهاجم و نفوذ فرهنگی غرب باید تلاش کرد فرهنگ و سیره ائمه اطهار (ع) در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین و نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره علاقه خاصی به ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) دارند، ابراز کرد: سفر خدام حرم مطهر رضوی به نقاط مختلف کشور آثار و برکات زیادی دارد و پرچم مقدس حرم رضوی سراسر ایران را معطر به عطر رضوی می کند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ملت ایران مشتاق زیارت و استشمام عطر حرم رضوی هستند، تاکید کرد: حرم امام رضا (ع) ملجاء و پناهگاه مردم برای کسب معنویت و طلب حاجات است، این توفیق بزرگی برای خدام حرم رضوی است که با سفر به نقاط مختلف کشور، در این امر خیر شریک هستند تا مردم از نظر و عطر حرم رضوی بهره مند شوند.

به گزارش ایرنا، سفر به شهرستان های مختلف استان، شرکت در جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با مددجویان زندان و بیماران بستری در مراکز درمانی از جمله برنامه های حضور خدام حامل پرچم حرم مطهر رضوی در استان ایلام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha