۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۱۷
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84778565
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام  تسهیلات خرید نهاده‌های دامی و طیور در گناوه آغاز شد

گناوه - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: ثبت نام تسهیلات درقالب سرمایه در گردش حمایتی برای خرید نهاده‌های دام، طیور و آبزیان در این شهرستان آغاز شده است.

عباس تخم افشان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با توجه به افزایش قیمت‌های جهانی به دلیل تنش میان روسیه و اکراین که باعث نوسان در قیمت نهاده‌های دامی شده است و اجرای طرح اصلاح سیاست‌های ارزی، وزارت جهاد کشاورزی تصمیم گرفت در راستای حمایت از واحدهای دام، طیور و آبزیان اقدام به پرداخت تسهیلات به دامداران، مرغداران و پرورش دهندگان ماهی و میگو کند.

وی اظهارداشت: هدف نهایی از پرداخت تسهیلات، تامین نقدینگی مورد نیاز فعالان بخش کشاورزی است که از زمان ابلاغ اعتبارات جدید، اطلاع رسانی لازم به همه واحدهای ذینفع انجام شده است.

تخم افشان افزود: برای واحدهای دامی روستایی، تسهیلات مربوطه در قالب دامدار کارت صادر می‌شود و دامداران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌هایی که از قبل مشخص شده است از کارت بانکی مذکور برای خرید نهاده‌های دامی استفاده کنند.

مدیر جهادکشاورزی گناوه گفت: برای واحدهای پرورش مرغ گوشتی و سایر واحدهای صنعتی، سهم بانک به حساب بازارگاه واریز شده است و مرغداران می‌توانند برای خرید نهاده‌های موردنیاز خود استفاده کنند.

وی بیان کرد: سود تسهیلات واحدهای دام روستایی ۱۰ درصد و واحدهای صنعتی مرغ گوشتی ۱۰ تا ۱۵ درصد تعیین شده است.

تخم افشان گفت: امیدواریم با پرداخت به موقع تسهیلات مذکور، شاهد تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای دام، طیور و آبزیان شهرستان گناوه باشیم.

وی یادآورشد: دامداران و مرغدارانی که مایل به استفاده از این تسهیلات هستند برای راهنمایی بیشتر و ثبت نام، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha