۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبر: 84778816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرمربی ولز: ذهنیت بازیکنانم عوض شده است

۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبر: 84778816
سرمربی ولز: ذهنیت بازیکنانم عوض شده است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: ذهنیت بازیکنانم عوض شده و دیگر رسیدن به جام جهانی فقط یک هدف و آرزو برای ما نیست.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ولز دیشب (یکشنبه) در پلی‌آف مسابقات انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا از سد اوکراین گذشت تا سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دست بیاورد. این تیم در گروه دوم جام جهانی با ایران، آمریکا و انگلیس رقابت می‌کند.

«راب پِیج» پس از صعود تیمش درباره تغییراتی که ولز در دوران سرمربیگری او داشته گفت: «کریس کولمن» (سرمربی تیم ملی ولز در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷) تیم را به سطح بالاتری رساند و آن را برای من به ارث گذاشت. اکنون با اعتماد به نفس وارد بازی‌ها می‌شویم. حالا فقط به دنبال صعود به یورو و جام جهانی نیستیم بلکه باور داریم که می‌توان این کارها را انجام داد. تغییری اساسی در ذهنیت بازیکنان ایجاد شده است.

وی با تمجید از بازیکنان نیمکت‌نشین تیمش اظهار کرد: تصمیم سختی گرفتم. بازیکنانی روی نیمکت دارم که در آینده ستاره می‌شوند. انگیزه خوبی گرفتیم و در جهت درستی حرکت می‌کنیم. این بازیکنان جوان در سال‌های گذشته پیشرفت کردند و باید به این مسیر ادامه بدهیم.

سرمربی ولز گفت: بازی پرفشاری پشت سر گذاشتیم و اوکراین فوق‌العاده ظاهر شد. می‌دانستیم باید در بهترین شرایط خود باشیم تا نتیجه بگیریم. اتفاق بزرگی برای ولز افتاد و مردم این موفقیت را جشن می‌گیرند. به این بازیکنان افتخار می‌کنم. آنها شایسته صعود به جام جهانی بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha