۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84779192
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۵۰ درصد زوجین در گناباد بعد از سازش همچنان در معرض خطر طلاق قرار دارند

گناباد- ایرنا- رییس اداره بهزیستی گناباد گفت: به طور میانگین ۵۰ درصد از زوجین متقاضی طلاق این شهرستان بعد از سازش همچنان در معرض آسیب طلاق قرار دارند.

علی آراسته روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  با وجود سازش بین زوجین متقاضی طلاق به دلیل آنکه روابط عاطفی بین آنان خدشه‌دار و در نتیجه اعتمادها کمتر شده است، خطر طلاق همچنان ۵۰ درصد این افراد را تهدید می‌کند.

وی اضافه کرد: زوجین باید مشاوره‌ها را تا مدتی بعد از سازش همچنان ادامه دهند تا خطر آسیب اجتماعی طلاق بین آنان کاهش یابد.

رییس اداره بهزیستی گناباد با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های انجام شده فقدان مهارت‌های زندگی از جمله مهمترین عوامل طلاق در این شهرستان است، گفت:  پایین بودن آستانه تحمل زوجین و یا دخالت خانواده‌ها در زندگی مشترک آنان، در بروز طلاق  تاثیر زیادی دارد.

وی اظهار داشت: از مجموع  ۲۵۰ زوج که سال گذشته برای طلاق به مراکز مشاوره بهزیستی گناباد مراجعه کرده‌اند، ۲۵ درصد آنها بعد از مشاوره سازش کرده و به زندگی مشترک برگشته‌اند. 

پنج هزار و ۵۰۰ مددجو زیرپوشش خدمات بهزیستی گناباد قرار دارند و ۱۳ مرکز خیریه برای جلب مشارکتهای مردمی تحت نظارت این اداره فعالیت دارند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha