مشترکان هرمزگانی از سامانه «برق من» استفاده کنند

بندرعباس- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: از آنجایی که اپلیکشن «برق من» خدمات متنوع و جامعی را به صورت شفاف به مشترکان و کاربران ارائه می دهد لذا از تمامی شهروندان خواستاریم از این سامانه استفاده کنند.

محمد کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون تنها ۱۵ درصد از مشترکان در استان هرمزگان از سامانه «برق من» استفاده می کنند که این میزان پایین بوده و نیاز به فرهنگ سازی دارد.

وی بیان داشت: شهروندان می توانند با نصب برنامه نرم افزاری «برق من» بر روی گوشی خود از وضعیت آخرین قبض، پرداخت قبض، سابقه پرداخت، سابقه مصرف، خوداظهاری کارکرد برق، ثبت درخواست انشعاب جدید و پیگیری و پرداخت هزینه انشعاب، درخواست آزمایش کنتور، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق، اعلام مشکل روشنایی معابر، ثبت خسارت وارده به مردم، ثبت خسارت وارده به شبکه، سرقت برق و ثبت انواع درخواست ها بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اظهارداشت: شهروندان همچنین پس از نصب نرم افزار می‌توانند با وارد کردن شناسه قبض در قسمت خاموشی ها از اعمال زمان خاموشی آگاهی یافته و برنامه ریزی کنند.

کریمی با اشاره به اینکه این برنامه راحت ترین و قابل دسترس ترین روش جهت مشاهده صورتحساب و پرداخت قبض برای مشترکان است، ادامه داد: مشترکان برای دریافت و نصب این نرم افزار می توانند به سایت شرکت توزیع برق هرمزگان مراجعه و یا از طریق برنامه بازار آن را دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha