۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸
کد خبر: 84779954
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رگبار باران بخشهایی از خراسان رضوی را فرا می گیرد

۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸
کد خبر: 84779954
رگبار باران بخشهایی از خراسان رضوی را فرا می گیرد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس تحلیل نقشه های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، از امروز عصر و در نواحی غرب استان شاهد افزایش ابرناکی هوا همراه با بارش رگباری همراه با رعد و برق خواهیم بود.

زهرا عنایتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش بینی می‌شود از فردا تا اوایل هفته آینده به تناوب در بخش هایی از مرکز و نواحی غربی و شمالی استان شاهد بارش پراکنده باشیم.

وی ادامه داد:از روز جمعه علاوه بر کاهش دمای هوا وضعیت بارش ها  به شکل ایجاد رواناب و سیلاب در نقاط شمالی و مرکزی خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این در حالی است که در نواحی  شرقی و جنوبی استان از امروز تا پایان هفته وزش باد موجب کاهش کیفیت هوا و دید می‌شود.

عنایتی با بیان این که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۹ تا ۳۴ درجه سلسیوس در نوسان بوده است افزود: پیش بینی می‌شود دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعات روز به ۳۶ و در خنک ترین ساعات به ۲۱ درجه سانتیگراد برسد.

وی ادامه داد: در این مدت قوچان با کمینه دمای ۱۱ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بودند و بیشترین سرعت وزش باد از بجستان با ۴۳کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha