۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 5311
کد خبر: 84780201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از سوی کمیته انضباطی؛ سه باشگاه لیگ برتری جریمه شدند

تهران- ایرنا- آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص چند دیدار اعلام و بر اساس آن سه تیم لیگ برتری جریمه شدند.

به گزارش ایرنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود را در خصوص چند پرونده به صورت زیر اعلام کرد:

* در مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران  از سوی محسن صفری، یکی از افراد منتسب به باشگاه آلومینیوم تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در مقابل مربی تیم حریف رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و حضور در ورزشگاه آلومینیوم در بازی خانگی و دو مسابقه رسمی محروم شد.

باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل پرتاب اشیا، لیزر و فحاشی به تیم حریف توسط تماشاگران منتسب، به ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه بازی در ورزشگاه خانگی بدون حضور تماشاگران محروم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

* در دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران، از سوی داریوش حسن‌پور سرپرست تیم نفت تخلفاتی مبنی بر توهین و بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به دو جلسه از حضور در بازی رسمی محروم است و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل داشتن ۷ بازیکن اخطاری باید ۲۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* دیدار تیم‌های مقاومت آستارا و اتحاد کامیاران برگزار و از سوی حجت اله عباسی، سرمربی تیم اتحاد کامیاران به دلیل بدرفتاری در مقابل داور، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

امیررضا قاسمی، بازیکن تیم اتحاد کامیاران به دلیل بدرفتاری برابر داور بازی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

* دیدار تیم های شادکام مشهد و پارسا صنعت شرق برگزار و از سوی مصطفی مهدوی کیا، سرمربی تیم پارسا صنعت شرق تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری برابر داور بازی رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

رضا کافی، تدارکات تیم پارسا صنعت شرق نیز به دلیل بدرفتاری مقابل مقام رسمی مسابقه، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰۰میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم پارسا صنعت شرق به دلیل داشتن ۸ بازیکن اخطاری باید ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* در مسابقه تیم‌های مس کرمان و ملوان بندرانزلی، تیم مس‌کرمان به دلیل استفاده تماشاگرانش از لیزر باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

فاضل ادیبی، عکاس تیم مس کرمان به دلیل بدرفتاری در قبال نماینده مسابقه به دو جلسه از همراهی تیم خود و ورود به استادیوم‌های محل برگزاری مسابقه تیم مربوطه محروم و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

مسحن جعفری، تدارکات تیم مس کرمان نیز به دلیل بدرفتاری در قبال نماینده مسابقه دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha