کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب پس از ۴ سال دوباره راه اندازی می‌شود

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه میاندوآب گفت: کارخانه جدید آسفالت شهرداری پس از رفع نواقص آن پس از گذشت چهار سال دوباره راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی پیام روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب اظهار کرد: حدود چهار سال است که با وجود خرید تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز این کارخانه ولی این واحد همچنان تعطیل بوده و راکد است. 

وی افزود: با برگزاری جلسات مختلف برای رفع نواقص‌ این کارخانه و براساس قول مساعد مدیریت شهری و برنامه‌ریزی‌های لازم، پس از یک هفته این واحد باید راه‌اندازی شود. 

فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به وضعیت نامناسب معابر شهری اضافه کرد: با فعالیت این واحد و تولید آسفالت در این کارخانه انتظار چند ساله مردم در خصوص بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری به سر می‌رسد.

پیام اظهار کرد: همچنین با هماهنگی شورای تامین شهرستان، مصالح رودخانه‌ای که پیشتر به صورت غیرمجاز برداشت و در محلی انباشت شده بود، جهت استفاده در کارهای عام‌المنفعه مصادره شده است.

وی افزود: قیر رایگان نیز برای این منظور تامین شده که با راه‌اندازی این کارخانه و تولید آسفالت در خود شهرستان اقداماتی نظیر لکه گیری و آسفالت معابر و ترمیم نقاط مختلف شهر شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهری چندین سال است که موجب نارضایتی و گلایه مردم شده است‌.

میاندوآب پس از ارومیه و خوی سومین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha