۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84780472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ کاروان، حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی در کشور هستند

مهاباد - ایرنا - روحانی کاروان زیر سایه خورشید در میاندوآب گفت: ۱۰۰ کاروان در قالب کاروان های «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی در کشور فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام علی توسلی روز سه‌شنبه در حاشیه آیین زیارت پرچم متبرک ثامن الحجج (ع) توسط مردم مومن و دوستدار اهل بیت (ع) میاندوآب که در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعداد این کاروان‌ها در استان‌ها بنا به اقتضای هر استان متفاوت است به طوری که در برخی سه، چهار و در برخی استان‌ها از جمله آذربایجان‌غربی ۲ کاروان حضور دارند.

وی افزود: هدف از سفر معنوی این کاروان های در کشور، گرداندن پرچم مقدس امام رضا (ع) در شهرها و روستاهای مختلف و پراکنده کردن عطر آن امام رئوف است.

وی اضافه کرد: همچنین کسانی که توفیق نداشتند در این ایام زائر امام رضا (ع) باشند از راه دور حرم مطهر آن حضرت را زیارت می کنند.

حجت‌الاسلام توسلی با بیان اینکه زیارت به معنای اتصال قلبی با امام معصوم (ع) است، افزود: هر کجا این اتصال برقرار شود اتصال قلبی برقرار می‌شود و به برکت نگاه پدرانه و مهربانانه امام رضا (ع) بسیاری از گره‌ها و گرفتاری‌های زندگی افراد برطرف می‌شود.

روحانی کاروان زیر سایه خورشید گفت: کاروان زیر سایه خورشید در مراکز مختلف از جمله زندان‌ها و بیمارستان‌ها حضور می‌یابد که بیماران و مددجویان با زیارت و مشاهده پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) روحیه معنوی پیدا کرده و زمینه‌ای برای شفای همه آنها شود.

به گزارش ایرنا، کاروان‌ زیر سایه خورشید متشکل از خادمان حرم، مبلغان و پرچم متبرک آستان قدس رضوی است که برای شرکت در ویژه برنامه های گرامیداشت میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت و دهه کرامت ظهر امروز وارد شهرستان میاندوآب شد.

حضور در گلزار شهدای گمنام، جمع زندانیان زندان و بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب از جمله برنامه های سفر کاروان زیر سایه خورشید به این شهرستان است.

همچنین سفر به شهرستان جدید باروق و حضور در بین مردم ولایی این منطقه از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در میاندوآب است.

میاندوآب با ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha