۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۳:۱۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84780859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: انتصاب نماینده رژیم صهیونیستی در هیأت رئیسه سازمان ملل شرم‌آور است

تهران- ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه‌شنبه شب تعیین «گیلعاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد را به عنوان معاون رئیس مجمع عمومی سازمان ملل شرم آور دانست و به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایرنا از تارنمای حماس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تعیین «گیلعاد اردان» را تحریک و جریحه دار کردن احساسات مردم فلسطین و دوستداران صلح و عدالت در جهان به شمار آورد.

حماس همچنین این انتصاب را توهین به نظام بین‌المللی دانسته است، نظام بین المللی که مسئول پایان دادن به اشغال فلسطین و مجازات رهبران این رژیم در قبال جنایات و تروریسمی که علیه ملت فلسطین و ملت‌های فلسطین مرتکب شدند را برعهده دارد.

حماس همچنین از سازمان ملل متحد و کشورهای دوست که از آزادی ملت‌ها و حق تعیین سرنوشت آنها حمایت می‌کنند خواست تا برای تغییر این تصمیم شرم آور و برای حمایت از حقوق بشر و جلوگیری از مصونیت جنایتکاران جنگی و پاسخگویی در برابر دادگاه‌های بین‌المللی تلاش کنند.

«گیلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روز سه‌شنبه در میان مخالفت ایران و سوریه به عنوان معاون رئیس مجمع عمومی سازمان ملل انتخاب شد.

به گزارش روزنامه عبری زبان معاریو، اردان با تشکیل مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سپتامبر آینده و برای مدت یک سال در این سمت کار خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha