۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84781051
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساعات کاری اداری چهارمحال و بختیاری به منظور مصرف بهینه برق تغییر کرد

شهرکرد- ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تغییر ساعات کار ادارت در برخی از استان‌ها گفت: ساعات کاری ادارات استان برای بهینه‌سازی مصرف برق از ساعت۶:۳۰ دقیقه(شش و نیم) تا ۱۳:۳۰ (سیزده و سی) دقیقه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری این استان افزود: با توجه به تغییر ساعات کاری ادارات، مدیران جلسات کاری را بین ۶:۳۰ (شش و نیم) تا هشت (۸)صبح بگذارند و مردم پشت در ادارات معطل نشوند و کرامت و تکریم مردم حفظ شود.

وی در ادامه به سفر قریب‌الوقوع رییس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: توصیه می‌شود تا ادارات ظرفیت‌سازی کنند و با بهره‌گیری از فرصت سفر در پیشبرد برنامه‌های استان و رونق اشتغال گام بردارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین بر ضرورت حضور مدیران در شهرستانها و مناطق محروم استان تاکید کرد و افزود: حضور جهادی مدیران می تواند نقش مهمی در تحقق اهداف استان داشته باشد.

حیدری با اشاره به فعالیت قرارگاه امام حسن(ع) در استان، تصریح کرد: این قرارگاه در چهار حوزه آب روستایی، جاده، مسکن و آبخیزداری فعالیت می‌کند.

اعتبارات خوبی برای استان تامین شده است

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین طی تفاهم‌نامه‌ای با بسیج سازندگی به رفع مشکلات مناطق محروم پرداخته می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، ساماندهی شهرک‌های مسکن مهر استان را از برنامه‌های استان برشمرد و تصریح کرد: سرویس‌دهی و زیرساخت‌ها در شهرک‌های منظریه شهرکرد، الهیه بروجن و مسکن مهر لردگان زیرساخت مناسبی ندارد که با وحدت و هم‌افزایی دستگاه‌ها می‌توان این کاستی‌ها را برطرف و در ایجاد جاده، فضای سبز، معابر و فضای ورزشی گام برداشت.

حیدری خاطرنشان کرد: حضور مدیران در شهرستانها مهم است تا با کار جهادی شیرینی مدیریت جهادی به مردم چشیده شود.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

سعید رییسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد، روند تغییر ساعات کاری اداری از روز شنبه ۲۱ خردادماه تا ۳۱ مردادماه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha