۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 84781092
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی استانی تیم سحر هلال احمر در البرز

۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۹
کد خبر: 84781092
اردوی استانی تیم سحر هلال احمر در البرز

کرج - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز از اجرای برنامه‌های حمایت‌های روانی - اجتماعی و برپایی فضای دوستدار کودک cfs در این استان خبرداد.

محمد باقر خلفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ملی در اجرای توانمندسازی اعضای جوانان، افزایش تاب آوری جامعه، پیشگیری و کاهش عوارض روانی اجتماعی ناشی از حوادث، توانمندسازی و کمک به آسیب دیدگان برای بازگشت به زندگی عادی توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر راه اندازی شده است.

وی گفت: دراجرای این طرح  فضایی شاد و امن برای کودکان مناطق محروم،توسط دستان پر توان تیم سحر ایجاد شده و با بهره مندی از مشارکت فراگیر اعضای جوانان، توانمندسازی افراد و اجتماعات محلی و توجه به امر پیشگیرانه جامع و مردم محور در تمامی اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای تیم سحر استان البرز با انجام فعالیت‌های هنری و آموزشی از جمله برپایی ایستگاه شادی و نشاط، ایستگاه کار گروهی، استعداد یابی، ایستگاه نقاشی و بازی‌های انفرادی و گروهی،برپایی چادر ارتوپدی برای بررسی سلامت کودکان،ایستگاه محیط زیست،آموزش کمک های اولیه و همچنین ایستگاه مشاوره والدین برای بیش از۷۰۰نفر از کودکان مناطق کم برخوردار این استان سرگرمی ایجاد کردند.

خلفی هدف از برگزاری این مانور حمایت روانی و اجتماعی از مردم علی الخصوص کودکان و دانش آموزان کم برخوردار،آموزش همگانی کمک های اولیه،ایجاد شور و نشاط در بین آنها و همچنین تقویت مهارت های ارتباطی کودکان این مناطق است. 

این طرح به مدت ۲ روز در روستای ایقربلاغ شهرستان ساوجبلاغ استان البرز درحال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha