نمایندگان وزرای دولت پیگیر مطالبات و خواسته‌های مردم چهارمحال و بختیاری شدند

شهرکرد- ایرنا- نمایندگان تام‌الاختیار وزرا و اعضای هیات دولت از روز چهارشنبه هجدهم خردادماه در آستانه سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری با برپایی میزهای خدکت و ارتباط مردمی در ۳۰ نقطه این استان از جمله ادارات و نهادهای دولتی به صورت مستقیم به مطالبات،خواسته‌ها و مشکلات مردم استان رسیدگی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه ۱۹ خرداد مقصد بیست و چهارمین سفر استانی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی است تا در این سفر با اختصاص اعتبار مناسب به بخش‌های مختلف این استان زمینه رشد و توسعه آن فراهم شود.

میزهای خدمت و ارتباط مردمی در ۳۰ نقطه چهارمحال و بختیاری مستقر شده است تا مردم به صورت چهره به چهره و بی‌واسطه مطالبات و مشکلات خود را با مسوولان درمیان بگذارند.

میز خدمت در بسیاری از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برپا شده است و مردم این استان از صبح روز چهارشنبه ۱۸ خرداد با مراجعه به این ادارات مسائل و مشکلات خود را به صورت مستقیم پیگیری می‌کنند.

علاوه‌بر میز خدمت، ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۱ و حضور وزیران و اعضای هیات دولت به شهرستان‌های ۱۰ گانه استان از دیگر تمهیدات لازم برای ارتباط مردم با مسوولان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در همین خصوص به فراهم کردن تهمیدات لازم برای ارتباط بین مردم و رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند به سه طریق مسائل و مشکلات خود را با مسوولان مطرح کنند.

غلامعلی حیدری ادامه داد: تماس با شماره ۱۱۱ از جمله این راه‌هاست که ۱۵۰ کاربر به طور همزمان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه پاسخگوی مردم استان هستند.

وی تصریح کرد: همچنین میزهای ارتباطات مردمی در ۳۰ نقطه استان با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزرا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه میزبان مردم هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این ۲ راه، وزرا و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه به ۱۰ شهرستان استان سفر می‌کنند و دیدار مردمی یکی از مهمترین برنامه‌های آنها است.

حیدری، ارتباط بی‌واسطه با مردم را از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: انجام سفرهای استانی در همین راستا برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و تعدادی از وزرا دولت پنجشنبه مهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

برای پیگیری اخبار و گزارش های ایرنا از  بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور  پرونده خبری را دنبال کنید :

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha