مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه توزیع برق دانشگاه آزاد مشهد رتبه یک کشوری شد

مشهد- ایرنا- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت که مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه توزیع برق این دانشگاه رتبه سطح یک کشوری را کسب کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر جواد بهارآرا افزود: با توجه به دستاوردهای علمی و زیرساخت‌های مناسب مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه‌های توزیع برق دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در زمینه تولید علم و کسب دانش فنی و همچنین ساخت محصولات کاربردی مورد نیاز صنعت، طی ارزیابی‌های مستمر توسط اداره کل مراکز تحقیقاتی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، این مرکز تحقیقاتی موفق به کسب رتبه سطح یک کشوری در سال ۱۴۰۱ شد.

دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دارای ۱۱ واحد و ۶ مرکزآموزشی است.
در حال حاضر حدود ۶۰ هزار دانشجو در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی، در استان خراسان رضوی مشغول به تحصیل هستند که ۲۰ درصد از این تعداد در مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری هستند.
دانشگــاه آزاد اسلامی واحد مشهد شامل ۸ دانشکــده و دو گروه مستقل و یک مجتمع آموزشی بین المللی است که حدود ۳۲ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۳۰ هزار دانشجو در رشته‌های غیرپزشکی و ۲ هزار دانشجو در رشته‌های پزشکی تحصیل می کنند.
هشت درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان رضوی را دانشجویان غیرایرانی تشکیل می‌دهند و بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تحصیل می‌کنند که جامعه هدف ۴ هزار و ۵۰۰ نفری از دانشجویان، اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر را به خود اختصاص داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha