عضویت در صندوق اعتباری هنر بیشترین درخواست مراجعان به میز خدمت فرهنگ و ارشاد است

شهرکرد-ایرنا- نماینده تام‌الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری گفت:تعداد زیادی  از هنرمندان درخواست عضویت در صندوق اعتباری هنر را داشتند و درخواست اعطای کمک و تسهیلات برای انجام وظایف و فعالیت های مختلف هنری در حوزه های فرهنگی و هنری داشتند.

اصغر امیرنیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا شهرکرد گفت:فعالان حوزه‌های مطبوعات و تبلیغات به دلیل شرایط کرونایی ۲سال گذشته که موجب شد درآمد گروه‌های جامعه هدف این بخش به شدت کاهش یابد درخواست اعطای کمک از طرف دولت برای ادامه فعالیتشان داشتند.

وی اظهار داشت: میزهای خدمت در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری به صورت چهره به چهره پیگیر مطالبات و مشکلات همه اقشار مختلف است که در این سفر فعال شده‌اند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری  افزود: امروز باید با تلاش مضاعف ضمن رفع دغدغه های مردم برای امرار معاش، با فرهنگسازی پاسخگوی تامین نیازهای روحی و روانی جامعه بود و با فرهنگسازی سعی کرد تا مردم در سبد خانوارشان مباحث فرهنگی را بگنجانند.

امیری‌نیا گفت: توجه به مباحث فرهنگی از اولویت های اول کشور است و تمرکز بر روی آن سبب رفع بسیاری از مشکلات در حوزه‌های اقتصادی،اجتماعی و سیاسی می‌شود و هر کشوری که در بحث فرهنگ فعالیت بیشتری کرد، مردم آن کشور آگاهی بیشتری پیدا کردند و شاهد رشد و توسعه بیبشتری بودند.

وی افزود: اگر بخواهیم در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی رشد داشته باشیم باید فرهنگ را جزو اولویت های اول کشور قرار دهیم و اگر فرهنگ جامعه درست شد بقیه مسایل نیز سامان پیدا خواهد کرد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: فرهنگ جزو اولویت های اصلی جامعه است و با توجه به آن، ضمن افزایش آگاهی مردم نشاط و امید به زندگی در جامعه افزایش پیدا می کند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری  افزود: در خصوص مطالبات مراجعان به میز خدمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به گستردگی مخاطبین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که طیف وسیعی شامل هنرمندان، خبرنگاران، فعالان حوزه های اوقاف، حج و زیارت و نهاد کتابخانه‌ها را در بر می‌گیرد با درخواست‌های متنوعی در میز خدمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مواجه بودیم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و اعضا هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خرداد به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند. 

همزمان با سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری ۳۰ دستگاه اجرایی،نهاد و ارگان‌ میزهای خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات مردم را در استان فعال کرده اند.

برای پیگیری اخبار و گزارش های ایرنا از  بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور  پرونده خبری را دنبال کنید :

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha