رفع مشکلات حوزه آب مهمترین خواسته مردم چهارمحال و بختیاری در سفر رییس‌جمهور است

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با ضرورت اهمیت سفر رییس جمهور به استان گفت: رفع مشکلات مرتبط با حوزه آب به‌عنوان مهمترین و اصلی‌ترین خواسته مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری در سفر رییس‌جمهور مطرح است.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: پس از ماه‌ها انتظار مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری برای سفر دولت سیزدهم به استان، اکنون این فرصت مطلوب فراهم شده است.

وی افزود: سفرهای استانی رییس‌جمهور به مناطق مختلف کشور فرصتی عالی برای تبیین مسائل و مشکلات استان‌ها و تلاش برای تسریع در روند اجرایی سند توسعه، تکمیل زیرساخت‌های ناقص در بخش‌های مختلف است که مردم و مسوولان برای تحقق آن تلاش می‌کنند.

جعفری تصریح کرد: حضور میدانی رییس‌جمهور در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور با گزارش‌های شفاهی غیررسمی متفاوت است و باعث تسریع در روند توسعه همه‌جانبه خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبات دولت سیزدهم برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در استان‌های کشور یادآور شد: با توجه به محرومیت چهارمحال و بختیاری قرار شده تا در سفر دولت سیزدهم به این استان اختصاص اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت‌های فیزیکی کمتر هم تصویب شود.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری باید وضعیت طرح‌های نیمه‌تمام این استان تعیین تکلیف شود.

وی گفت: نشست‌های مربوط به جمع‌بندی سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل تعدادی از دستگاه‌های اجرایی این استان در تهران برگزار شد که نتایج آن در سفر دولت سیزدهم به بام ایران مشخص می‌شود.

جعفری تاکید کرد: در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری طرح‌های مرتبط با بخش‌های مخلتف به‌ویژه در حوزه‌های زیرساخت، مسکن، راه، کشاورزی، بهداشت، درمان، طرح‌های بیمارستانی و کلینیکی و پروژه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری در کنار مساله آب انتظار دارند تا رییس‌جمهور و هیات دولت برای اتمام پروژه راه‌آهن تا شهرکرد، ادامه راه‌آهن این استان به جنوب کشور و ارتقای جاده‌ها توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

برای پیگیری اخبار و گزارش های ایرنا از  بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور  پرونده خبری را دنبال کنید :

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha