۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84782667
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۹ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در ملایر کشف و ضبط شد

همدان- ایرنا- فرماندهی انتظامی ملایر از کشف ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش مجدانه پلیس مبارزه با مواد مخدر و با همکاری پلیس اطلاعات، این محموله مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ «احمد ساکی» روز پنج‌شنبه با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه بی‌امان با پدیده شوم مواد مخدر، ماموران پلیس طی ۲۴ ساعت گذشته با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، از ورود یک محموله مواد مخدر به شهرستان ملایر مطلع شدند.

به گفته وی، با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب و اعزام تیم‌های عملیاتی یگان، این محموله در حین انتقال به وسیله یک دستگاه خودرو سورای در یک عملیات ضربتی شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: در بازرسی از این وسیله نقلیه، مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده این سوداگران مرگ به مراجع قضایی تحویل شدند.

سرهنگ ساکی همچنین از دستگیری ۲ سارق،۲ خرده فروش مواد مخدر، یک معتاد و ۲ متهم تحت تعقیب و کشف هشت فقره سرقت در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ در این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وی افزود: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز و برخورد با مجرمان، ماموران پلیس ۲ سارق اماکن خصوصی را دستگیر کردند که با انجام اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات به عمل آمده متهمان دستگیر شده به هشت فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر شناسایی و دستگیری ۲ سارق و کشف مقادیری اموال مسروقه با اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۳ ولیعصر(عج) را از دیگر اقدامات پلیس در مدت یاد شده عنوان کرد و گفت: ماموران این یگان تعداد ۲ سارق وسایل و محتویات داخل خودرو را نیز دستگیر کردند. 

سرهنگ ساکی ادامه داد: در ادامه این طرح، ماموران پلیس یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را از محل اختفاء یک متهم فراری کشف کردند و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha