فرماندار بوکان: اساس کار شورای فرهنگ عمومی ترویج ایثار و شهادت باشد

مهاباد - ایرنا - فرماندار بوکان گفت: اساس کار و برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی باید بر مبنای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل و موضوعات آن تصویب شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، باباخان اسکندری روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با تبریک ایام دهه کرامت افزود: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و در میان مسوولان، کارهای فرهنگی به درستی و به صورت جهادی انجام می گیرد.

وی از شورای فرهنگ عمومی به عنوان شورای فرهنگی در هر منطقه نام برد و ادامه داد: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی باید چابک، اثرگذار و قوی و آثار فعالیت آن در جامعه قابل رویت و ملموس باشد.

فرماندار بوکان با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید به جد پیگیری و مصوبات آن اجرایی شود گفت: تمام اعضای این شورا نیز باید به صورت جدی با اعتقاد به ارزش های انقلاب اسلامی پای کار بیایند.

وی از برگزاری جشنواره های مختلف در سطح شهرستان استقبال کرد و گفت: برگزاری جشنواره های مختلف و به مناسبت های مختلف قابل تقدیر بوده و اجرای آن مایه مباهات همه مسوولان شهرستانی است.

یازدهمین دوره جشنواره کاریکاتور در بوکان برگزار می شود 

 فرماندار بوکان: اساس کار شورای فرهنگ عمومی بر مبنای ایثار و شهادت بنا نهاده شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان در این جلسه گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مسوولان استانی اداره کل ارشاد اسلامی قرار است یازدهمین دوره جشنواره کاریکاتور در بوکان برگزار شود.

منصور احمدی افزود: بوکان از پایگاه های اصلی کاریکاتور در منطقه، استان و حتی کشور به شمار می‌رود و به یک برند کشوری تبدیل شده است.

وی ادامه داد: تا کنون ۱۰ دوره جشنواره کاریکاتور در بوکان به صورت سراسری برگزار شده و در آینده نزدیک نیز شاهد اجرای دوره یازدهم جشنواره کاریکاتور با حضور مسوولان فرهنگی شهرستان خواهیم بود.

وی در خصوص سرفصل ها و برنامه ریزی شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: ۱۵ سرفصل با موضوعات مختلف توسط شورای فرهنگ عمومی کشور تعریف شده که ما در طول سال می‌توانیم ۶ تا هفت سرفصل را انتخاب و برای آن در سطح شهرستان برنامه ریزی داشته باشیم.

 فرماندار بوکان: اساس کار شورای فرهنگ عمومی بر مبنای ایثار و شهادت بنا نهاده شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوکان افزود: فرهنگ ایثار و شهادت، آسیب های اجتماعی، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، محیط زیست، فضای مجازی و زنان و خانواده از سرفصل هایی است که در طول سال در بوکان برای آن برنامه ریزی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha