استاندار سمنان: همدلی مردم عامل رفع مشکلات استان است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: همدلی و همراهی مردم در زمینه‌های مختلف و وحدت بین مسوولان در سطح استان سمنان، عاملی مهم برای سهولت در رفع مشکلات منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد رضا هاشمی روز پنجشنبه در نشست با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان دامغان که در سالن منوچهری مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی این شهر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: یکی از اصلی ترین راه‌های برون رفت از مشکلات در هر جامعه، همراهی مردم است که به لطف خدا این امر در استان سمنان وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به بصیرت و همراهی مردم استان سمنان، هیچ مشکلی در عرصه مردمی‌سازی یارانه‌ها در استان وجود نداشت و رصد بازار به جهت تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در حال انجام است. 

هاشمی تصریح کرد: به برکت سفر آیت الله رییسی و دولتمردان دولت سیزدهم به استان سمنان، ۱۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل این سفر به استان سمنان اختصاص یافت. 

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات و دغدغه‌های مردم شهرستان دامغان در حوزه بهداشت و درمان است که باید این اطمینان را به مردم این منطقه بدهیم که تمام مصوبه‌های سفر دولت به استان ۱۰۰ درصد اجرایی و عملیاتی می‌شود و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

استاندار سمنان بیان کرد: امروز همایش نکوداشت عالم فرزانه آیت الله سید محمد شاهچراغی، فرزند دامغان در شهر سمنان برگزار شد که نشانه عالم پرور بودن این دیار است.

استاندار: همدلی مردم استان سمنان عامل رفع مشکلات است

دغدغه‌های حوزه فرهنگ و هنر دامغان رفع شود 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: دامغان در استان سمنان، همچون قم برای ایران است و شایسته است تا مشکلات این منطقه به خوبی دیده و رفع شود. 

علی‌اکبر علیزاده اظهار داشت: در شهرستان دامغان یک مرکز حوزه علمیه ۷۰۰ ساله وجود دارد و در حال حاضر نیز یکی از پرجمعیت ترین نماز جمعه‌های استان سمنان در این شهر اقامه می‌شود که نشانه تدین و ایمان مردم منطقه است. 

وی ادامه داد: دامغان در طول هشت سال دفاع مقدس ، رتبه اول اعزام دانش آموزان به جبهه های نبرد را به خود اختصاص داد و برای اولین بار در کشور، تعداد ۱۶۰ دانش آموز دامغانی در دهه سوم ماه مبارک رمضان معتکف شدند. 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل مصلای دامغان یکی از درخواست ها است که در این زمینه مردم کمک های بسیاری کردند که باتوجه به وسعت، جهت تکمیل طرح نیاز به مساعدت دولت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha