۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۳۳
کد خبر: 84783862
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سجادی: منتظر حماسه‌آفرینی کشتی در پاریس هستیم

۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۳۳
کد خبر: 84783862
سجادی: منتظر حماسه‌آفرینی کشتی در پاریس هستیم

تنکابن _ ایرنا _ وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه از کشتی حمایت می‌کنیم گفت: المپیک مهمترین رویداد پیش روی ماست و ۲ سال دیگر منتظریم کشتی در پاریس حماسه بیافریند.

به گزارش ایرنا، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان روز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی آزاد جام تختی، اظهار داشت: از فدراسیون کشتی، هیات مازندران و استاندار تشکر می‌کنم. این سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی در این چند روز است و باید از دست‌اندرکاران کشتی تشکر کنم.

وی افزود: مازندران مهد بسیاری از رشته‌ها از جمله کشتی است و این انتظار وجود دارد مازندران پیشقدم باشد. من تشکر می‌کنم و تا جایی که بتوانیم در کنار کشتی حامی این رشته هستیم. کشتی ورزش اول کشور است و ما وظیفه داریم در خدمت‌شان باشیم.  

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: در راس فدراسیون هم دبیر با کادر فنی بسیار خوب، نتایج هم درخشان بود. المپیک مهمترین رویداد پیش روی ماست و ۲ سال دیگر منتظریم کشتی در پاریس حماسه بیافریند اما در این راه پر فراز و نشیب مسابقات مختلفی، اردوهای متعدد و نیازهایی دارند. تابستان امسال مسابقات جهانی را پیش رو داریم که امیدواریم موفق باشند، ما هم در این مسیر حمایت‌شان می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha