۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 84784188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه سارق دریایی در کیش دستگیر شدند

۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۵۴
کد خبر: 84784188
سه سارق دریایی در کیش دستگیر شدند

کیش - ایرنا - فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: سه سارق دریایی سابقه دار توسط نیروهای این فرماندهی در شهرستان های همجوار جزیره دستگیر شدند.

سرهنگ علی اصغر جمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با ارائه گزارش وقوع چندفقره سرقت از پنج لنج  متعلق به صیادان کیش توسط سارقانی از شهرستان های همجوار موضوع به صورت ویژه دردستورکارکارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهارت مال باختگان ارزش ماهی های سرقت شده و تجهیزات ناوبری دریایی صیادان بیش از ۲۵ میلیارد ریال است و در سال جاری با حمایت خوب دستگاه قضائی، دومین مرحله دستگیری سارقان دریایی با مشارکت صیادان، نیروهای دریابانی و پلیس آگاهی کیش را شاهد هستیم.

سرهنگ جمالی یادآور شد: سارقان با استفاده از سلاح سرد (قمه) با تهدید صیادان اقدام به سرقت می کردند که نیروهای این فرماندهی با حمایت جدی دستگاه قضائی نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام که خوشبختانه رضایت مندی صیادان و بومیان منطقه را در برداشته است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش افزود: افراد سودجو باید بدانند صیدگاه های کیش جای امنی برای متخلفان نیست و نیروهای این فرماندهی با گشت زنی مستمر و مشارکت خوب صیادان برای حفظ امنیت مطلوب و رزق حلال صیادان قانونمند تلاش می کنند.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت، جمعی از ریش سفیدان و معتمدان بومی و صیادان کیش با حضور در ستاد انتظامی ویژه کیش طی دیدار با از تلاش های فرماندهی انتظامی ویژه کیش تقدیر کردند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha