۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۱۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84784235
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۱۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن در مناطق شهری زنجان

زنجان – ایرنا – مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تا کنون عملیات اجرایی حدود هزارو ۲۰۰ واحد در قالب پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این استان از سوی بنیاد مسکن آغاز شده است.

رضا خواجه‌ای روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بنیاد مسکن در زمان حاضر در زمینه نهضت ملی مسکن، سه پروژه جدید را در استان در دست طراحی دارد، افزود: این پروژه ها شامل پروژه های ۵۱۵ واحدی قیدار، ۳۲ واحدی جدید صایین قلعه و ۱۸ واحدی شهر سلطانیه است.

وی بیان اینکه  بنیاد مسکن مجری یک پروژه ۳۶۸ واحدی در قالب پروژه نهضت ملی مسکن در منطقه گلشهر شهر نیز است،  اظهار داشت: این پروژه در زمان حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس برآوردها این واحدها تا پایان امسال تکمیل می شود.

خواجه‌ای ادامه داد: پروژه ۹۶ واحدی آبیر با ۱۱ درصد پیشرفت فیزیکی، ۱۶ واحدی صایین قلعه با ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی، یک پروژه ۵۴ واحدی خرمدره با پیشرفت فیزیکی ۴۸ درصد و یک پروژه دیگر ۷۲ واحدی خرمدره با ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه های سه گانه در هیدج با مجموع ۲۵۸ واحد با پیشرفت بالای ۲۰ درصد از دیگر پروژه های در دست اجرا توسط بنیاد مسکن در استان زنجان در قالب نهضت ملی مسکن است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در شهر قیدار نیز زمین مورد نیاز برای احداث واحدها را تحویل گرفته ایم و تجهیز کارگاه در آن انجام شده و در زمان حاضر در حال آرماتوربندی و بتن ریزی پی بلوک ها هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha